تست مخفیانه ال اس دی روی نظامیان و شهروندان غیر نظامی آمریکا و بریتانیا (ویدیو)

© REUTERS / Imperial College London-The Beckley FoundationHandout shows the brains of subjects lying awake with their eyes closed, under a placebo and the drug LSD, when being examined using functional MRI.
Handout shows the brains of subjects lying awake with their eyes closed, under a placebo and the drug LSD, when being examined using functional MRI. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با توجه به ویئوی آرشیوی منتشره، سرویس های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا در اواسط قرن 20 میلادی تاثیر ال اس دی را روی نظامیان و شهروندان غیر نظامی خود مخفیانه تست می کردند.

در متن روی این ویدئو گفته می شود:" تاثیر ال اس دی روی همه اعضای یگان به استثنای مربی مشق نظامی امتحان شد. نظامیان ابتدا خوب رژه می رفتند اما سپس حرکات انها کند و بی نظم گردید. پس از چند دقیقه آنها دیگر دستورات را اجرا نمی کردند و اندکی بعد کاملا از کنترل خارج شدند".
در ویدئوی دیگر اولین نشانه های تاثیر ماده مخدر ال اس دی تشریح شده و خاطرنشان می شود:" سربازان از پناهگاه خارج می شوند، آنها آسوده خاطر هستند و می خندند".
طوری که گزارش داده می شود سرویس های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا قصد داشتند از ال اس دی برای از پادرآوردن دشمن بالقوه استفاده کنند اما معلوم شد این کار به این سادگی نیست چون ال اس دی بیش از حد گران است و تاثیر ان در صورت پخش در هوا همیشگی و ثابت نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала