کشتن گورخر به خاطر ببر

اشتراک
چنین « نمایشنامه» خشنی بچه ها را شوکه کرده است.

باغ وحش نروژ پس از  آنکه کارمندان آن در مقابل چشم بازدیدکنندگان  خردسال گورخری را که سرش را زده بودند توی قفس ببر انداختند در مرکز اخبار جنجالی قرار گرفت.

به نوشته «  دیلی میل»  چاپ بریتانیا، این اتفاق در  هفته جاری در  باغ وحش Kristiansand Dyrepark رخ داد  که یکی از جاذبه های نروژ  است و بازدیدکنندگان زیادی دارد.  ریاست باغ وحش  اعتراف کرد که گورخر سالم را به این دلیل کشتند که تعداد آنها در باغ وحش زیاده از حد است.

جنجال پس از آن به پا شد که یکی از والدین عکس قضیه  شوکه کننده را در « فیس بوک» آپلود کرد. والدین بچه های خردسال گفتند چنین  « نمایشنامه»  خشنی بچه ها را شوکه کرده است.

یکی از بازدیدکنندگان گفت: «  می دانستم جانوران جانوران را می خورند ولی فکر نمی کردم در باغ وحش  با چشم خود خوردن یک جانور توسط جانور دیگر را ببینم. وحشتناک بود».

شایان ذکر است که برای  کشورهای اسکاندیناوی نگرش منطقی به  زندگی و مرگ  در دنیای جانوران  با جزئیات فیزیولوژیکی مربوطه  بطور کلی عادی است. در باغ وحش کپنهاگ  بطور منظم  نمایش کشتن و تکه تکه کردن جانوران در ملاء عام را  ترتیب می دهند. این موضوع پس از کشتن  زرافه  ماریئوس آشکار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала