" پنتاگون را هک کن" ، یک پیشنهاد به هکرها از طرف مقامات نظامی آمریکا

© Photo / Rudi Rietاعتراف مقامات ایالات متحده آمریکا به امجام فعایت اطلاعاتی در سواحل روسیه
اعتراف مقامات ایالات متحده آمریکا به امجام فعایت اطلاعاتی در سواحل روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری رویترز گزارش داد : پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد به هکرها پیشنهاد کند، امنیت سایبری چندین وب سایت را که به وزارت جنگ آمریکا مرتبط است و برای جامعه قابل دسترس است ،آزمایش و امتحان کنند.

در چهارچوب پروژه " پنتاگون را هک کن" و برنامه های مشابه ، مانند "اشکالات نرم افزاری را بگیر" که در شرکت های بزرگ آمریکایی استفاده می شوند ، کارشناسان سایبری می توانند مشکلات را پیدا کرده و دلایل آنها را قبل از آنکه مهاجمین بتوانند از آنها استفاده کنند ، از بین ببرند.
اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا گفت: " من مطمئنم که این ایده ی نوآورانه ، دفاع سایبری ما را قوی تر کرده و به طور مشخص امنیت ملی ما را افزایش می دهد."
یکی از مقامات برجسته ی پنتاگون اطلاع داد که هزار متخصص حرفه ای به این پروژه ملحق شده اند. جزئیات اجرای آن در مرحله ی ارزیابی است ، موفق ترین اعضای آن ممکن است جوایز نقدی دریافت کنند.
اعضای شرکت کننده باید تبعه ی آمریکا باشند. باید ثبت شده و اطلاعات بیوگرافی آنها کنترل شود. پنتاگون اطلاع داد که شبکه های بسیار حساس وزارت خانه و برنامه های کلیدی تولید اسلحه به احتمال زیاد در این پروژه جای ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала