مصر و روسیه سامانه نسل پنجم تولید می کنند

© Sputnik / Alexander VilfМобильный радиолокационный комплекс 55Ж6М "Небо-М" на открытие Международного военно-технического форума "Армия-2015"
Мобильный радиолокационный комплекс 55Ж6М Небо-М  на открытие Международного военно-технического форума Армия-2015 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش خبرگزاری تاس به نقل از نماینده «شرکت ساخت تجهیزات»، مصر تمایل دارد در کار تولید سامانه های نسل پنجم با روسیه همکاری داشته باشد.

این نماینده می گوید: «مصر با روسیه در کار تولید برخی تجهیزات نظامی مختلف از جمله سیستم مخابراتی سامانه نسل پنجم مشارکت دارد. این موضوع در نشست گروه صنعتی در چارچوب کمیسیون مشترک روسیه — مصر در همکاری های نظامی — فناوری به بحث گذاشته شد. از جمله طرف مصری نسبت به تولید مشترک ایستگاه های راداری با فناوری نوین مدل R-168 تمایل دارد. این مدل توسط کنسرسیوم « Sozvezdiye» طراحی و تولید می شود.
به گفته وی، صحبت از چند مدل ایستگاه راداری است که قابلیت استقرار در پایگاه های مختلف حمل و نقلی را دارند. این ایستگاه ها نقل و انتقال اطلاعات گفتاری و سایر اطلاعات مورد نیاز برای تعیین محل استقرار دستگاه ها طبق سیگنال های ناوبری را داشته و همچنین حفاظت کامل اطلاعات را تامین می کنند.
وی همچنین می گوید که دستگاه مذکور در شرایط مختلف آب و هوایی و حتی در رطوبت بالا، گرد و غبار و لرزش کار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала