پروازهای گران قیمت کیت میدلتون

© AFP 2023 / John Stillwellکیت میدلتون دوشس کمبریج
کیت میدلتون  دوشس کمبریج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت بلیط یک پرواز با بالگرد حدود 4 هزار یوروست.

اکثر شهروندان بریتانیا، کیت میدلتون  را دوست دارند. از اینرو وقتی چندی پیش معلوم شد که دوشس کمبریج در سفرهای خود در داخل کشور صرفه جویی نمی کند  تعجب کردند.  آنها نارضایتی خود را از این موضوع پنهان نکردند.

بخشی از مالیاتی که افراد ساده پرداخت می کنند  صرف  مخارج خانواده سلطنتی می شود.  آنها  در شرایط کنونی که اروپا با بحران اقتصادی روبروست، باید صرفه جویی می کردند.  به عنوان مثال، کاربران اینترنت،  هزینه پرواز با بالگردی را عنوان کردند که  همسر شاهزاده ویلیام در  داخل بریتانیا با آن پرواز می کند.  قیمت بلیط پرواز با بالگرد از  کنت نشین « نورفلوک» تا  لندن،  حدود 4 هزار یوروست، در حالی که  با قطار فقط 74  یوروست.  اهالی بریتانیا  به زوج جوان پیشنهاد کردند از الیزابت دوم یاد بگیرند که اغلب بلیط درجه یک قطار را  تا ایستگاه راه آهن « کینگ کروس» خریداری می کند که در  شمال — شرق لندن واقع است.  سفر ملکه با قطار یک ساعت و 40 دقیقه طول می کشد  و پرواز  کیت با بالگرد 45 دقیقه و 55 بار گرانتر است.

سخنگوی کاخ « کینگستون»  سعی کرد برای خبرنگاران توضیح بدهد  که انتخاب وسیله نقلیه به  مراسم قریب الوقع وابسته است.

اما خبرنگاران  معلوم کردند  که آخرین بار دوشس کمبریج  پس از شرکت در مراسم  75-مین سالگرد  نیروی هوایی  به  خانه برمی گشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала