شرکت تانک های روسی "تی 90" در نبرد بر سر حلب در سوریه (ویدیو)

© Sputnik / Pavel Lisicin /  مراجعه به بانک تصاویر Открытие 10-й международной выставки Russia Аrms Еxpo
Открытие 10-й международной выставки Russia Аrms Еxpo - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش دولتی سوریه در نبرد ها در حومه شهر حلب برای نخستین بار از دهها تانک "تی 90 آ" استفاده کرد که چند پیش از روسیه دریافت کرده است. این مطلب را سایت روسی Rambler news service (RNS) با استناد به سایت های سوری گزارش داده است.

در ویدئوی منتشره در اینترنت دیده می شود که چگونه تانک ها شرایط را برای پیشروی گروه های تهاجمی ارتش دولتی سوریه مهیا می کنند. با وجود اینکه برخی از تانک ها دارای وسایل مقرر دفاعی برای مصون ماندن در برای گلوله های ضد زره نیستند، با توجه به ظاهر آنها و تسلیحاتشان معلوم است که تانک های روسی "تی 90 آ" هستند.
به گزارش RNSبا استناد به منابعی در وزارت دفاع روسیه، که تانک های روسی "تی 90 آ" در اواخر سال 2015 به سوریه تحویل داده شده اند. سوریه این تانک ها را از جمله به خاطر داشتن وسایل دفاعی بهتر در مقایسه با تانک های مدرنیزه شده تی 72 انتخاب کرده است.

تانک های روسی "تی 90 آ"مجهز سامانه "اشتورا ـ 1" است که برای پارازیت پراکنی جهت خنثی کردن وسیله نشانه گیری موشک های ضد تانک در نظر گرفته شده است. "تی 90 آ" همچنین دارای زره نسل سوم مقاوم در برابر شلیک گلوله های ضد زره М829А2 و DM43A1 است که تانک های "ام 1 آبرامز" و "لئوپارد 2" به آنها مسلح هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала