آموزش خوش و بش به پناهجویان

© AFP 2023 / Jussi Nukariمهاجران عراقی
مهاجران عراقی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خوش و بش مقررات خاصی ندارد.

 دولت بلژیک  بروشور  مقررات  معاشرت  و لحن خوب  با  اروپائیان  را برای مهاجران آفریقایی و  خاور نزدیک طراحی کرده است. در این بروشور که در  اردوگاه ها و  مراکز پذیرش مهاجران پخش  می شود توصیه هایی در باره  آشنایی و لاس زدن  با زنان اروپایی  درج شده است.

نویسندگان این بروشور  متذکر شدند که  لاس زدن و خوش و بش «  مقررات  خاصی ندارد»  اما  برای  مردان مهاجر توضیح داده می شود  که صحبت را با  سلام و احوالپرسی مودبانه آغاز کنند  و « نگاهی گذرا به چشم  زنان بیاندازند، به آنها خیره نشوند و به زنان دست نزنند».

در بروشور آمده است که سوت زدن پس از رد شدن دختران و زنان جوان  ایده خطرناکی است، زیرا   همه زنان آن را  شوخی تلقی نخواهند کرد.  اگر  زنی لباس  سکسی پوشیده است، این به معنای آن نیست که دنبال  مرد برای رابطه عاشقانه می گردد.

برای مهاجران توضیح داده می شود که در اروپا تعدد زوجات،  سکس  وازدواج اجباری و خشونت علیه زنان روسپی مجازات دارد. به مهاجران  گفته شد که در بلژیک  همجنس گرایان می توانند ازدواج کنند و  فرزند داشته باشند.  در باره  شکیبایی  نسبت به  « ترانس جندر» ها نیز برای آنها توضیح داده شد. برای مهاجران در باره بیماری های خطرناکی که از طریق  رابطه جنسی منتقل می شوند توضیح داده شد.

 در بروشور مقرات دیگری نیز توضیح داده شده است، مثلا در چه مواقعی می توان به شخص دست داد و در چه مواقعی  گونه شخص را بوسید.  به والدین  مهاجر  توضیح دادند که  کتک زدن بچه ها  در اروپا ممنوع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала