مبتکران استفاده از کاندوم برای ساختن بمب از ثمربخشی آن در سوریه سخن گفتند

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovمبتکران استفاده از کاندوم برای ساختن بمب از ثمربخشی آن در سوریه سخن گفتند
مبتکران استفاده از کاندوم برای ساختن بمب  از ثمربخشی آن در سوریه سخن گفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرنگاران روزنامه The Daily Beast توانستند سازندگان بمب های کاندومی برای دفاع از داعشی ها در مقابل حملات هوایی روسیه در سوریه را پیدا کرده و درباره جزئیات فنی چنین بمب هایی پرسیدند.

معلوم شد تعداد سازندگان بمب کاندومی فقط 5 نفر است که توانسته اند تولید این بمب های پرنده را در استان های حلب و ادلب سوریه راه اندازی کنند. آنها ایده ایجاد "ناحیه پرواز ممنوع" با کمک چنین موانع هوایی را "رحمت خدا" نامیده و بیشتر مایل به همکاری با گروه های موسوم به ارتش آزاد سوریه و جبهه نصرت هستند تا گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش).

Российский истребитель-бомбардировщик Су-24 взлетает из аэропорта Латакии в Сирии - اسپوتنیک ایران
داعشى ها از کاندوم هاى باد شده برای زدن هواپیماهای نیروی هوا ـ فضای روسیه استفاده می کنند
 همصحبت روزنامه The Daily Beast به نام مج گفت: ما بادکنک های حامل بمب را در ارتفاع 4 تا 6 کیلومتری منفجر می کنیم". وی افزود این بمب ها مجهز به زمان سنج و وسیله کنترل از راه دور هستند. بادکنک های (کاندوم های باد شده) به صورت دسته های صد تایی پرتاب می شوند که در بین آنها ده بادکنک حامل بمب است. شبه نظامی سوری اعلام کرد چند روز بعد بمب های پرنده در حمص و دیگر شهرهای سوریه ظاهر خواهند شد.
بمب های آویزان شده به کاندوم های باد شده هنگام برخورد با بدنه هواپیما به کار می افتند. تروریست ها برای استفاده از آنها باید زمان پرواز بمب افکن های روسیه را بدانند تا تعداد لازم بمب های کاندومی را تهیه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала