16:32 21 اکتبر 2018
توقیف سهام شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه در شبکه تلویزیونی  Euronews

توقیف سهام شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه در شبکه تلویزیونی Euronews

© AFP 2018 / JEAN-PHILIPPE KSIAZEK
جهان
دریافت لینک کوتاه
0 13

7.5 درصد سهام متعلق به شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه در شبکه تلویزیونی Euronews از جمله سرمایه های توقیف شده روسیه در خارج به خاطر دادخواست سهمداران شرکت یوکاس هستند که در سال 2006 در روسیه ورشکسته اعلام گردیده و منحل شده است.

این مطلب را یک مقام دولتی روسیه به سایت روسی "ار ب کا" اعلام کرده و به شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه نیز آنرا تائید کرده است.
شبکه تلویزیونی Euronewsکه کار خود را در سال 1993 آغاز کرده، بطور شبانه روزی به 13 زبان برنامه پخش می کند. خود این شبکه می گوید برنامه هایش در 425 میلیون نقطه در 158 کشور قابل دسترس هستند.
یک منبع نزدیک به Euronews گفت سهام متعلق به شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه نه بر کار Euronewsو نه بر کار شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه تاثیر نگذاشته اما ایلیا راچکوف از شرکت حقوقی King & Spalding اظهار داشت توقیق این سهام حداقل به معنای محروم شدن شرکت روسی از حق تعیین تکلیف آنها و از جمله حق انتقال مالکیت این سهام است.
شرکت رادیو تلویزیون دولتی روسیه در سال 2001 سهامدار Euronews شد.

برچسب:
روسیه
مقررات ارسال کامنتبحث و مناظره
کامنت از طریق فیسبوککامنت از طریق اسپوتنیک