مفتی سوریه: هدف از همکاری های روسیه و سوریه جلوگیری از انتشار تروریسم است

© Sputnik / Alexandr Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر مفتی سوریه: هدف از همکاری های روسیه و سوریه جلوگیری از انتشار تروریسم است
مفتی سوریه: هدف از همکاری های روسیه و سوریه جلوگیری از انتشار تروریسم است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به اعتقاد مفتی سوریه شیخ احمد بدرالدین حسن، روسیه و دنیای اسلام همیشه در تلاش برای حفظ حقوق و آزادی بشر بوده اند.


خبرگزاری راشا تودی به نقل از این مفتی می نویسد: «مناسبات روسیه و دنیای عرب و اسلام ریشه های تاریخی دارد و مساله جدیدی نیست. به همین خاطر می خواهم از همه کسانی که این مساله به نظرشان عجیب می آید بپرسم: «چه وقت روسیه با دنیای اسلام مقابله کرده است؟ و چه وقت دنیای عرب و اسلام با روسیه مقابله کرده است؟ » ما همیشه به دنبال حقیقت هستیم. مناسبات روسیه و دنیای اسلام همیشه در راستای کمک به انسان ها و حفظ ارزش ها و حقوق و آزادی بوده اند».
به گفته مفتی سوری، هدف اصلی از همکاری های مسکو و دمشق در حال حاضر، مقابله با تروریسم و جلوگیری از انتشار افراطی گرایی است. هیچ کس به غیر از روسیه از جان مردم سوریه در مقابل این تهدید خطرناک دفاع نکرد.
مفتی سوریه درادامه می گوید: «زمانی که افرادی برای تخریب اعتقاد و عشق حاکم درسوریه به کشور ما وارد شدند، تمام دنیا فقط ایستادند و نگاه کردند که چطور خون مردم ریخته می شود و جان فرزندانشان گرفته می شود. دنیا ائتلافی را به وجود آورد و به جای نابود ساختن تروریسم، به آن فرصت انتشار داد. زمانی که روسیه مشاهده کرد که کشورهای جهان ساکت نشسته اند، شروع به استفاده از ظرفیت های خود و تجربه نظامی اش در حمایت از مظلومین در مقابل ظالمان کرد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала