ایران قصد دارد محصولات خود را از طریق ارمنستان به اتحادیه اوراسیا صادر کند

© Flickr / Blondinrikard Fröbergایران قصد دارد محصولات خود را از طریق ارمنستان به اتحادیه اوراسیا صادر کند
ایران قصد دارد محصولات خود را از طریق ارمنستان به اتحادیه اوراسیا صادر کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور اسلامی ایران معتقد است پیوستن ارمنستان به اتحادیه اقتصادی اوراسیا امکانات خوبی را برای صادرات ایران به کشورهای عضو این اتحادیه از طریق ارمنستان به وجود می آورد.

به گزارش خبرگزاری "ایرنا"، معاون اول رییس جمهوری ایران در جریان بازدید خود از ایروان با اشاره به عضویت ارمنستان در اتحادیه اوراسیا، تصریح کرد: الحاق ارمنستان به اوراسیا پنجره جدیدی را برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور باز می کند. همچنین وجود مناطق آزاد تجاری در نزدیکی مرزهای دو کشور نیز می تواند به بهره برداری از فرصت عضویت ارمنستان برای افزایش همکاری دو کشور بینجامد.
اسحاق جهانگیری در همایش اقتصادی ارمنستان و ایران در ایروان خاطرنشان ساخت تهران ارمنستان را میدان مناسبی برای صادرات محصولات خود به کشور های عضو اتحادیه اقتصادی ارواسیا می داند و عضویت ارمنستان در اتحادیه اوراسیا به تولید کنندگان ایرانی امکان می دهد بخشی از محصولات خود را به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا صادر کنند.
معاون اول رییس جمهور ایران افزود کارآفرینان ارمنی با بازار روسیه بخوبی آشنا هستند و می توانند در سازماندهی صادرات برای ایران مفید واقع شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала