جنگنده های روسیه 55 حمله هوایی به مواضع داعش در سوریه را انجام دادند (ویدیو)

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovجنگنده های روسیه 55 حمله هوایی به مواضع داعش در سوریه را انجام دادند
جنگنده های روسیه 55 حمله هوایی به مواضع داعش در سوریه را انجام دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از شناسایی و کشف تعدادی تاسیسات زیرساختی جدید داعش در خاک سوریه و حملات هوایی جنگنده های روسی به این تاسیسات طی شبانه روز گذشته خبر داد.

سرتیپ ایگور کوناشنکوف اظهار داشت: "جنگنده های روسیه طی شبانه روز گذشته 55 پرواز را از پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه انجام داده و 53 واحد از تشکیلات داعش در مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی را هدف قرار دادند".
وی همچنین گفت که سرویس های هوا-فضای اطلاعاتی روسیه به طور شبانه روزی به شناسایی و کشف تاسیسات زیرساختی داعش در خاک سوریه ادامه می دهند که این تاسیسات دیرتر هدف قرار می گیرد.
به گفته کوناشنکوف، جنگنده های روسیه طی شبانه روز گذشته 25 موضع تقویت شده، یک پاسگاه واقع در منطقه سالما در استان لاذقیه، هفت پاسگاه فرماندهی، 6 اردوگاه صحرایی، یک کاروان خودروها، 3 مخفیگاه زیر زمینی و یک گروه سیار خمپاره ای را در مناطق تحت کنترل داعش در استان های حمص، حما، لاذقیه و ادلیب منهدم کردند.
کوناشنکوف افزود: "حملات هوایی به مواضع داعش در سوریه توسط هواپیماهای "سوخو-24م"، "سوخو-25س م" و سوخو-34" انجام می شود".
روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی دو روز ده هدف از جمله کارخانه تولید موارد منفجره، مرکز فرماندهی و انبار مهمات تروریست ها را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.
ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала