رئیس اتاق بازرگانی چلیابینسک : در این استان علاقه به همکاری با ایران بسیار زیاد است

© Sputnik / Sergei Kuznetsovرئیس اتاق بازرگانی چلیابینسک : در این استان علاقه به همکاری با ایران بسیار زیاد است
رئیس اتاق بازرگانی چلیابینسک : در این استان علاقه به همکاری با ایران بسیار زیاد است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، دکتر سنایی در ادامه سفر به استان چلیابینسک با حضور در اتاق بازرگانی ، صنعت و معدن این استان با رئیس و مسئوولین اتاق مزبور دیدار و گفتگو نمود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار،گفت: ایران در حال گذر از تحریم ها است و روسای جمهور دو کشور تصمیمات لازم را جهت توسعه روابط دو کشور اتخاذ نموده اند. البته در شرایط فعلی دوستان روسی نیز باید در این مورد فعال تر عمل کنند. معتقدیم اقتصاد ایران و روسیه می تواند مکمل یکدیگر باشد. روسیه در سیاست خارجی ایران از اولویت بالایی برخوردار است.
البته مشکلاتی نظیر شناخت کم دو کشور از توانمندی های یکدیگر و تسویه حساب های بانکی وجود دارند که با توافقات روسای جمهوری و تلاش های بعمل آمده، این مسائل در حال حل شدن بوده و بزودی شاهد شکوفایی روابط فی مابین خواهیم بود.
در این ملاقات آقای دگتیاریف رئیس اتاق بازرگانی استان چلیابینسک نیز اظهار داشت: در این استان علاقه به همکاری با ایران بسیار زیاد است و سفر شما به گسترش این روابط کمک خواهد نمود.
صاحبان بنگاه های اقتصادی نیز در این دیدار ضمن ابراز علاقه به همکاری با ایران در خصوص چگونگی و نحوه ارتقاء این همکاری سئوالاتی را مطرح که سفیر کشورمان به آنها پاسخ دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала