آخر الزمان ماه خونین

© AP Photo / Julio Cortezماه خونین در آسمان نیویورک
ماه خونین در آسمان نیویورک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماه « خونین» به حیات زمین پایان خواهد داد.

متخصصان «ناسا» نسبت به اخبار  نگران کننده واکنش نشان دادند  که ماه « خونین» که اواخر ماه سپتامبر  بر زمین خواهد درخشید  می تواند  باعث سقوط شهاب سنگ ها  بر  سیاره زمین و حتی  پایان  حیات  زمین شود.

جون هاگی  از آمریکا  موسس  نوعی کلیسای  سنگ مثلثی  و  نویسنده کتابی در باره 4 خسوف — ماه گرفتگی به   روحیات تیره ای در باره آخرالزمان نوبتی دامن زد. مطابق با  پیش بینی پدر روحانی  همانا یک چهارم ماه  که به رنگ « خون» باشد  28 ماه سپتامبر  باعث باران شهابی خواهد شد  که هر چیز زنده روی زمین را نابود خواهد کرد.

متخصصان ناسا حساس ترین کاربران  اینترنت را آرام کردند و توضیح دادند که شانس  تصادم زمین با  خطرناک ترین سنگ  های آسمانی   از 0,01%. تجاوز نمی کند.

در ماه سپتامبر سال جاری  مطابق با داده ها و ارزیابی های «ناسا»، سیاره زمین  به هیچ یک از  100  جسم آسمانی خطرناک آسمانی  نزدیک نخواهد شد. آژانس روسی « روسیه سوودنیا»  با استناد به  « نیویورک تایمز»   گزارش داد که  در صد سال آتی  هیچ یک از شهاب سنگ ها زمین را  تهدید نخواهند کرد.

فرض می شود که کره ماه  در روز 28 سپتامبر با ورود به سایه زمین  سرخ خواهد شد. به این دلیل آن را « ماه خونین» می نامند.  ماه گرفتگی   قریب الوقوع  چهارمین خسوف  در این اواخر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала