توریست های چینی

© AP Photo / Alexander Zemlianichenkoتوریست ها در میدان سرخ مسکو
توریست ها در میدان سرخ مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد گردشگران چینی در دو سال آینده تا یک میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

امضای  موافقت نامه  در جهت افزایش  سیل گردشگران چینی به روسیه، توسعه  زیر ساخت  حمل و نقل و هتلداری  یکی از نتایج عملی  پایان دیدار  سفر  رئیس جمهور روسیه  به چین  است.  موضوع  رشد و توسعه  تبادل  توریستی دو جانبه در  اولین همایش اقتصادی  شرق  در ولادی واستوک نیز  مطرح شد  که هیأت نمایندگی رسمی روسیه  از پکن  به آنجا سفر کرد.

 تعداد  شهروندان چین که  به منظور گردشگری وارد روسیه  می شوند  در دوسال آینده باید  تا یک میلیون نفر افزایش یابد.  اولگا  گولودتس  معاون نخست وزیر روسیه در  گفتگویی با  « سپوتنیک»  اظهار داشت که هم اکنون  روسیه و چین در حال اجرای  برنامه جدی  رشد گردشگری  هستند که عملا تمام  بخش های  بازار را در بر می گیرد — از  طراحی  محصولات جدید گردشگری گرفته تا  سرمایه گذاری  های  مشترک در  زیر ساخت  این رشته.

—  طی سال گذشته 426  هزار گردشگر چینی  از روسیه دیدن کردند که 10 درصد  بیش از  سال 2013 میلادی  بود.  طرف چینی درخواست های  خاصی  در رابطه با  مجموعه توریستی روسیه  عنوان می  کند.  در این رابطه ما از برنامه خاصی  برخورداریم،   به عنوان مثال « گردشگری سرخ» را برای توریست های چینی  تنظیم کردیم.  ما کمیسیون ویژه ای  در  همکاری انسانی در اولیانوفسک برگزار کردیم  که در آنجا با  لیو یاندون  معاون نخست وزیر چین  مسیر  های جدید  در اماکنی را افتتاح کردیم  که با  دوران  سوسیالیستی مرتبط است که ویژه گردشگران چینی  طراحی شده است.  دانستن این موضوع که اینگونه مسیرها برای دیگر گردشگران نیز جذاب  است،  سورپریز جالبی بود. گردشگران دیگر کشورها نیز نسبت به تاریخ شوروی سابق علاقمند  هستند.

شایان ذکر است که  در روسیه رژیم بدون روادید برای گروههای گردشگری   از 5 نفر پیاده می شود.  اکنون تسهیلات دیگری در این زمینه  در دست تدوین است.  امیدواریم که در  دوسال آینده  تعداد  گردشگران  چینی  که به روسیه سفر خواهند کرد  تا یک میلیون افزایش یابد.

مطابق با اطلاعات  « آمار روسیه»  در  نیمه اول سال 2015 میلادی 204 هزار نفر  شهروند چین از روسیه دیدن کردند.  این تعداد یک بار و نیم  بیش از تعداد گردشگرانی است که در همین دوره زمانی در سال گذشته از روسیه دیدن کردند. 12 ماه اکتبر  همکاری روسیه و چین در رشته گردشگری از امکان  دیگری برای  رشد و توسعه برخوردار می شود.  در آن تاریخ در پکن  مراسم افتتاح  دفتر گردشگری روسیه  در چارچوب  برنامه مارکتینگی «  سفر به روسیه»  برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала