ارتش عراق تونل کمک رسانی به داعش را منهدم کرد

© REUTERS / Kacper Pempelارتش عراق تونل کمک رسانی به داعش را منهدم کرد
ارتش عراق تونل کمک رسانی به داعش را منهدم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش عراق یک تونل 2500 متری را که برای کمک رسانی به شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در استان انبار عراق مورد استقفاده قرار می گرفت، منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری "فارس" با استناد به منابع محلی، سربازان ارتش عراق با کمک نیروی هوایی این کشور ، تونل تدارکاتی داعش را منهدم کرده اند.
به گفته منابع عراقی فوق الذکر ، داعشی ها حفر این تونل را که از یک منطقه صنعتی در جنوب شهر فلوجه به حوالی شهر هیاکل منهی می شد، چند هفته قبل آغاز کرده بودند.
نظامیان عراق روز یکشنبه اعلام کرده بودند که توانسته اند یک مسیر مهم استراتژیک برای کمک رسانی به داعشی ها در استان کرکوک واقع در شمال این کشور را مسدود کنند.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 داعش پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی نیز عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала