تهدید داعش به اجرای عملیات تروریستی علیه مدارس و بیمارستان های بلژیک

© AP Photoتهدید داعش به اجرای عملیات تروریستی علیه مدارس و بیمارستان های بلژیک
تهدید داعش به اجرای عملیات تروریستی علیه مدارس و بیمارستان های بلژیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) تهدید می کند علیه مدارس و بیمارستان های بلژیک عملیات تروریستی اجرا نماید.

به گزارش امروز روزنامه بلژیکی Le Soir، این تهدیدات را عبدالله نعمان، ساکن 20 ساله سابق شهر آنتورپن بلژیک در پیام صوتی خود مطرح کرده که اکنون در حال جنگ در صفوف داعش در سوریه است. این تروریست اعلام کرد کتابخانه ها، مدارسف بیمارستان ها، خیابان های تجاری و مجالس رقص از جمله اهداف بالقوه برای داعشی ها هستند.
طبق ارزیابی های سرویس های ضد تروریستی بلژیک، در حال حاضر بیش از 100 اسلام گرای رادیکال که پس از شرکت در عملیات جنگی در صفوف داعش در سوریه بازگشته اند، در این کشور زندگی می کنند.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 نیروی انتظامی بلژیک معتقد است هنوز بیش از 300 نفر از مزدوران بلژیک به جنگ در سوریه و عراق ادامه می دهند که بخش اعظم آنها از نسل دوم مهاجران عرب بوده و دارای تابعیت بلژیکی هستند.
داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مسلمانان مخالف خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала