ایرفرانس نام اسراییل را از نقشه هوایی خود پاک کرده است

© AFP 2023 / ERIC PIERMONTایرفرانس نام اسراییل را از نقشه هوایی خود پاک کرده است
ایرفرانس نام اسراییل را از نقشه هوایی خود پاک کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسافران یک پرواز هواپیمایی شرکت ایر فرانس فرانسه کشف کردند که در نقشه هوایی این شرکت نام اسراییل و تل آویو حذف شده و تنها نام کرانه باختری و نوار غزه دیده می شود.

این واقعیت پس از آن معلوم شده که یکی از مسافران این پرواز عکس هایی از نقشه هوایی این شرکت در اینترنت منتشر کرد. این پرواز در مسیر لس انجلس- پاریس با توقف در تل آویو بود.
به دنبال آن عکس هایی از نقشه هوایی این شرکت در دیگر پروازها نیز در شبکه های مختلف اینترنتی منتشر شد.
سازمان غیر دولتی هوادار اسراییل موسوم به Stand With Us در واکنش به این عکس ها در وبلاگ تویتر خود نوشت: "ایر فرانس نام اسراییل و تل آویو را از نقشه خود پاک کرده و این در حالی که تل آویو یکی از مسیرهای رسمی این شرکت است. عجیب اینست که کرانه باختری و نوار خزه در این نقشه دیده می شوند و این در حالی که ایر فرانس در هیچ کدام از این مسیرها پرواز ندارد".
سازمان اسراییلی موسوم به "مرکز سیمون ویسنتال" در پی این موضوع به مدیر شرکت ایرفرانس نامه ای ارسال و از وی توضیحاتی خواست.
شرکت ایر فرانس علت این اشتباه را اختلال نرم افزاری رایانه های خود اعلام کرد و به خاطر آن رسما معذرت خواست. به گزارش رسانه ها، این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر تدابیری برای حل این موضوع در حال انجام است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала