قرص به جای بدنسازی

© Fotolia / Syda Productionsبدنسازی
بدنسازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزانه یک قرص - معجزه گر به موش ها داده شد.

پژوهشگران  بریتانیایی  دارویی را ساختند  که می تواند حس فشار فیزیکی — بدنسازی —  را  در بدن انسان تحریک کند. موضوع از این قرار است که سلول های  بدن ما « تصور می کنند» که به دلیل کاهش ذخیره کالری و چربی لاغر می شوند.

مولکول ویژه ای که توسط  متخصصان  دریافت شده است  باعث آن می شود که سلول های  بدن طوری عمل کنند  که گویا از  آنها در  تمرینات شدید ورزشی  « استفاده کرده اند».

این دارو روی موش های آزمایشگاهی آزمایش شد.  موش ها به دو دسته تقسیم شدند.  با روش  دردناکی بطور مصنوعی  اضافه وزن در موش های گروه دوم تحریک شد. موش ها  چاق و چله شدند.

 سپس روزانه یک قرص  - معجزه گر « Compound 17» را به  موش ها دادند.  در نتیجه وزن موش های  گروه اول  از  میزان  مشروط بیشتر نشد.  در حالی که  در بقیه جانوران  سطح گلوکز  خون آنها  عملا تا حد نرمال کاهش یافت. تزریق داروی جدید  ساخت بریتانیا به موش ها طی یک هفته  باعث  کاهش وزن آنها به میزان 5 درصد شد.

 به زبان ساده  داروی جدید انگلیسی  جای « بدنسازی» را برای موش ها گرفت. یعنی ترکیب SR9009 باعث تسریع سوخت و ساز بدن شد که کاهش وزن را به همراه داشت.  چنین دارویی فقط پس از چند سال ممکن است  وارد بازار شود. ابتدا عواقب  و  تأثیرات جانبی آن  مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала