پسکوف: عملیات آمریکا در سوریه عاملی تقویت کننده داعش است

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپسکوف اتهام آمریکا به روسیه درباره حمایت از هکرها را بیجا و بی اساس نامید
پسکوف اتهام آمریکا به روسیه درباره حمایت از هکرها را بیجا و بی اساس نامید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسکو معتقد است نقشه های آمریکا مبنی بر وارد آوردن ضربات به مواضع نیروهای مسلح دولتی در سوریه می تواند منجر به بی ثباتی بیش از پیش اوضاع در این کشور شود.

دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در باره واکنش مسکو نسبت به نقشه های آمریکا در این زمینه گفت: "این یکی از موضوعات است که مسکو و واشنگتن بر سر آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند".
 به گفته پسکوف، مسکو بارها خاطر نشان کرده است که اعطای کمک مالی و فنی به اپوزیسیون سوریه یکی از عوامل بی ثباتی اوضاع در این کشور است.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 وی با اشاره به این که این کمک موجب تضعیف رهبری سوریه می شود، تصریح کرد: "همه اینها در واقعیت باعث می شود که رهبری ضعیف شده توانمندی خود را در مقابله با داعش از دست دهد و تروریست ها مسلما از این اوضاع استفاده خواهند کرد".
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال شرق سوریه و شمال غرب عراق به تصرف خود در آورد، تشکیل خلافت اسلامی در مناطق تحت کنترل خود را به رهبری سرکرده خود اعلام کرد. این گروهی وحشی و بیرحم است که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی نیز عملیات تروریستی اجرا می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала