رییس اف اس بی خواستار تشریک مساعی سرویس های ویژه جهان در مقابله با داعش شد

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس اف اس بی خواستار تشریک مساعی سرویس های ویژه جهان در مقابله با داعش شد
رییس اف اس بی خواستار تشریک مساعی سرویس های ویژه جهان در مقابله با داعش شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آلکساندر بورتنیکوف، رییس سازمان امنیت فدرال روسیه (اف اس بی) از سرویس های ویژه و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جهان دعوت کرد تا مساعی خود را در زمینه مقابله با خطر رو به افزایش داعش متحد کنند.

بورتنیکوف در چهاردهمین نشست روسای سرویس های ویژه و نهادهای امنیتی و انتظامی 64 کشور که در شهر یاروسلاول روسیه آغاز به کار کرده است، با اعلام این موضوع تصریح کرد: "فکر می کنم که اوضاع فعلی نیاز به اقداماتی فوری و قاطعانه دارد که باید در راستای سرکوب و وارد آوردن فشار عقیدتی و اطلاعاتی بر تروریست ها بوده و در چارچوب نفشه ای مشترک انجام شود".
رییس اف اس بی با تاکید بر این که اینترنت ابزار مهمی برای تروریست ها در زمینه شیوع افراط گرایی است، خاطر نشان کرد که در این شبکه سایت های تقریبا همه گروه های تروریستی وجود دارند و مطالب آنها به بیش از 40 زبان منتشر می شود، و گفت: "فکر می کنم که در این شرایط سرویس های ویژه باید به مشارکت گسترده بپردازند و همکاری موثری برای مقابله با تهدیدات فضای مجازی انجام دهند".
بورتنیکوف در باره اهداف این همکاری گفت: "باید اقداماتی انجام داد تا همه مطالب افراطی و خشونت طلبانه در اینترنت فروی کشف و بلوکه و سایت های حاوی این مطالب نیز بسته شود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала