خون آشام های واقعی

© Fotolia / Misalevaکوکتیل قرمز خونین
کوکتیل قرمز خونین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در جهان هزار خون آشام واقعی وجود دارد.

به نوشته « نیویورک پست» پروفسور  دی. جی  ویلیامز  از دانشگاه « آیداهو»  آمریکا  تصمیم به شمارش افرادی کرد  که در جهان   برای زندگی  عادی و نرمال  نیاز به  خوردن خون  دیگران دارند.  محقق آمریکایی 10 سال  است  افرادی  را تحت نظر دارد  که به  « خوان آشام» بودن خود اعتراف کرده اند.

 این محقق متذکر شد  که خون آشامان واقعی — افراد  معمولی هستند  که حتی  خیلی هم موفق اند.  آنها در حرفه های  پزشک و وکیل  کار می کنند و زندگی  معمولی دارند.  مسأله فقط در این است که آنها دائما احساس  خستگی می کنند.  این یگانه دلیلی است که  آنها بدنبال  کسانی می گردند که داوطلبانه خون خود را اهدا کنند. همانا  به حساب این خون اهدایی ، خون آشامان  به ذخیره انرژی  می پردازند.

به گفته پروفسور ویلیامز ، وی به مطالعه 11 نفر پرداخت که خود را خون آشام می دانند.  « جامعه آنها بحد کافی  صادقانه و اخلاقی است. خون آشامان احتیاط زیادی در  انتخاب اهدا کننده خون  بخرج می دهند.  زیرا  سبک عجیب زندگی آنها  برای همه قابل درک نیست.

اکثر خون آشامان معتقدند که آنها به این شکل زاده شده اند و خودشان  دست به انتخاب نزده اند».

به گفته پروفسور ویلیامز  در  جهان  هزار  خون آشام واقعی  وجود دارد.

قبلا یک پروفسور  روانشناس از بریتانیا اعلام نمود  که در کشور  سازمان مخفی خون آشامان  وجود دارد که حدودا 15 هزار عضو دارد.  دانشمند انگلیسی آنها را  بیماران روانی و خطرناک برای جامعه به حساب نمی آورد. به عقیده وی این یک سازمان « زیر فرهنگی» خودویژه ای است  که از مقررات  و منافع خودویژه خود برخوردار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала