فیس بوک برزیلی

© Fotolia / Coloures-picاینتر فیس شبکه اجتماعی
اینتر فیس  شبکه اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در « فیس گلوریا» به جای « لایک» معمولی دکمه « آمین» وجود دارد.

 مسیحیان انجیلی برزیل  گزینه  فیس بوک   تحت عنوان « Facegloria» را راه اندازی کردند.  در این شبکه اجتماعی ناسزاگویی  و درج عکس ها و کلیپ های ویدئویی  با صحنه های  خشونت  و یا سکسی  (به ویژه  یک جنسی)  ممنوع است.

به نوشته  « دیلی دات»  نباید به تبلیغ مشروبات الکلی و  سیگار پرداخت.  فحش و کلمات ناشایست بطور اتوماتیک  سانسور می شوند. در پایگاه سایت،  600  فحش وارد  شده است که  پورتال اجازه  درج آنها در صفحه « فیس گلوریا» را نمی دهد.  به جای  « لایک» های  معمولی  دکمه « آمین» در « فیس گلوریا»  وجود دارد.  در حال حاضر این سایت  رایگان است  و حدود 20  برنامه نویس داوطلب  کار آن را کنترل می کنند.

آتیلا باروس  بنیان گذار پورتال گفت: ما می خواهیم بهتر و پاک تر از «  فیس بوک» باشیم و از خصوصیات فنی آن جلو بزنیم.  ما از تمام مسیحیان انجیلی دعوت می کنیم  به « فیس گلوریا» بپیوندند.

به گفته خبرنگاران غربی، نقص  سایت مسیحی « فیس گلوریا»  در آن است که هنوز نمی تواند  لغات ناشایست انگلیسی را  تشخیص بدهد.

پورتال « فیس گلوریا» طی یک ماه کار  100 هزار  کاربر را گردهم آورده است.  بنیان گذاران  سایت قصد دارند  تعداد کاربران را پس از دو سال به  10 میلیون نفر برسانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала