پاتروشف: داعش شهروندان روسیه و CIS را فعالانه به صفوف خود جلب می کند

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پاتروشف: داعش شهروندان روسیه و CIS را فعالانه به صفوف خود جلب می کند
پاتروشف: داعش شهروندان روسیه و CIS را فعالانه به صفوف خود جلب می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه های تروریستی از جمله داعش تلاش می کنند شهروندان روسیه ، کشورهای عضو اتحادیه کشور های مستقل مشترک المنافع (CIS) و دیگر کشور های جهان را فعالانه به صفوف خود جلب کنند و سرویس های اطلاعاتی باید به همکاری برای مبارزه با استخدام کنندگان شدت ببخشند.

نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه ضمن فراخواندن به کار توضیحی در بین جونان و اقلیت های ملی گفت:" قضیه چندی پیش در رابطه با یک دختر دانشجوی روسی (تلاش وی برای رفتن به سوریه)، یگانه نمونه استخدام وانا از سوی اسلام گرایان افراطی نیست".
دبیر شورای امنیت روسیه گفت در این شرایط سرویس های اطلاعاتی و نیروهای انتظامی کشور های جهان باید به فعالیت مشترک خود برای جلوگیری از فعالیت استخدام کنندگان و رفتن شهروندان به نواحی فعالیت سازمان های تروریستی شدنت بخشند".
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.
این گروه تروریستی همچنین به فعالیت تبلیغاتی برای استخدام نفر در کشور های گوناگون جهان به ویژه کشور های اروپتیی اشتغال دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала