معرفی ویندوز 10

© AFP 2023 / Tobias Schwarzسیستم عامل ویندوز 10
سیستم عامل ویندوز 10 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در « ویندوز 10» دکمه « استارت» معمولی دوباره به سیستم برمی گردد .

منبعی در «میکروسافت»  به خبرنگار « لنتا.رو» گفت که  شرکت «  میکروسافت» 29 ماه جولای  سال جاری،  گزینه نهایی  سیستم  عالی « ویندوز 10»  را برای  به روز رسانی رایگان  « ویندوز 7» و « ویندوز 8.1»  معرفی خواهد کرد.

طی 14 سال گذشته، گزینه های « ویندوز» در  ماه های اکتبر — نوامبر وارد بازار می شد، اما اینبار، شرکت تصمیم گرفت تا پاییز صبر نکند.  این پلاتفرم برای  کاربران  190 کشور قابل دسترسی خواهد بود.  روسیه یکی از این کشورهاست.

در « ویندوز 10»  دکمه « استارت» معمولی  دوباره  به سیستم برمی گردد و  دستیار صوتی « Cortan» آن را تکمیل خواهد کرد.  آن را می توان با  کمک  دستور صوتی و یا کتبی هدایت کرد- دستیار همچنین امکان  احیای کار  در  «ویندوز» های مختلف کامپیوترهای کاربر را ممکن می سازد.

سیستم بیومتریک  تشخیص  « Windows Hello» امکان ورود به سیستم بدون  رمز عبور  با استفاده از  تلفن موبایل شخصی را ممکن می سازد.  پاکت برائوزر Microsoft Edge و  Office 2016 بخشی از  پلاتفرم جدید است  که با کمک آن می توان در  صفحات اینترنتی ، یادداشت هایی نوشت و آن را با  دوستان به اشتراک گذاشت و خواند.

یکی دیگر از مزایای  کار « ویندوز —10» — Continuum است که با کمک آن  با اتصال اکران  اضافی  و کی برد اسمارت فون می توان از آن مانند  کامپیوتر رو میزی استفاده کرد. در واقع این  بخش اضافی امکان کار با  دستگاه های متفاوت  در آن واحد را برای کاربر فراهم می سازد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала