به ادعای داعش، 71 شبه نظامی در آمریکا مستقر هستند

© REUTERS / Alaa Al-Marjaniبه ادعای داعش، 71 شبه نظامی در آمریکا مستقر هستند
به ادعای داعش، 71 شبه نظامی در آمریکا مستقر هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داعشی ها پیامی حاوی تهدیدات علیه پاملا هلر، ترتیب دهنده نمایشگاه کاریکاتورهای حضرت محمد، پیامبر اسلام که به تبلیغات ضد اسلامی در ایالات متحده اشتغال دارد، در اینترنت منتشر کردند.

به گزارش روزنامه "نیویورک دیلی نیوز"، گروه تروریستی "دولت اسلامی" موسوم به داعش اعلام کرد 71 شبه نظامی "آماده انجام حملات" در  15 ایالت گوناگون آمریکا از جمله ویرجینیا ، مریلند، ایلینیوز، میشیگان و کالیفرنیا مستقر هستند.

یاداور می شود روز سه شنبه داعشی ها با انتشار پیامی مسئولیت تیراندازی روز یکشنبه در نمایشگاه کاریکاتورهای حضرت محمد در ایالت تگزاس آمریکا را بر عهده گرفتند.

داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала