نظارت سرویس های اطلاعاتی آمریکا بر فعالیت اینترنتی جهادی ها

© Fotolia / Brian Jacksonنظارت سرویس های اطلاعاتی آمریکا بر فعالیت اینترنتی جهادی ها
نظارت سرویس های اطلاعاتی آمریکا بر فعالیت اینترنتی جهادی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مطلب منتشره در سایت The Daily Beast در اینباره که ماموران سرویس های اطلاعاتی آمریکا ویدئوهای اعدام وحشیانه و فیلم های پورنوگرافی را برای نظارت بر فعالیت اینترنتی اسلام گرایان جهادی از جمله داعشی ها تماشا می کنند، در شبکه های اجتماعی بطور گسترده مورد بحث قرار می گیرد.

وضع سلامتی ماموران سرویس های اطلاعاتی آمریکا از جمله سازمان مرکزی اطلاعات، آزانس امنیت ملی و مرکز ملی ضد اطلاعات که مجبورند به چنین نظارتی بپردازند، تحت کنترل پزشکان قرار دارد.

در این مطلب نوارهای ویدئویی اعدام های وحشیانه، تجاوز جنسی به کودکان از سوی اسلام گرایان افراطی و همچنین مطلب سایت های گوناگون مستهجن و پورنوگرافی مورد بازدید فعالان گروه های اسلام گرای افراطی  ذکر شده است.

به نوشته سایت  The Daily Beast ، هدف ماموران اطلاعاتی آمریکایی از جمله تلاش برای دریافت اطلاعات درباره محل اقامت، علایق و وضع احساسی اسلام گرایان رادیکال  و همچنین کشف پیام های رمزی ارسالی آنها از طریق اینترنت است.

در ماه مه سال 2011 گزارش داده بودند که نظامیان آمریکا در جریان عملیات خود برای کشتن اوسامه بن لادن، تروریست شماره یک در پاکستان، آرشیو ویدئوهای پورنوگرافی را در محل اقامات وی پیدا کرده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала