گزارش و تحلیل

شادیهای خیابانی مردم ایران بعد از بازی ایران-مراکش+ویدیو

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر شادیهای خیابانی مردم ایران بعد از بازی ایران-مراکش+ویدیو
شادیهای خیابانی مردم ایران بعد از بازی ایران-مراکش+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک- چند روز قبل از شروع بازیهای جام جهانی 2018 در روسیه قرار شد که حال و هوای ایرانیها را در روزهای مسابقات پوشش بدهیم.

حالا دیگر خیلی ها در دنیا می دانند که مردم ایران دوست دارند به هر دلیلی در خیابانها شادی کنند، حال این دلیل می خواهد باخت یک بر صفر در مقابل آرژانتین باشد یا امضای توافقنامه بدفرجام برجام که مردم دیگر تقریبا از آن ناامید شده اند.
روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی به یک اسپورت کافه واقع در سعادت آباد سر زدیم و با مدیر داخلی آنجا گفتگویی درباره این کافه ورزشی و برنامه های آن انجام گرفت. کافه مشتری های معمولی خود را که برای صرف شام آمده بودند، داشت و در کمال تعجب بازی روسیه و عربستان هم پخش نشد.
به گفته مدیر این مجموعه ایده راه اندازی اسپورت کافه را از یک کافه ورزشی در دبی گرفته بودند و البته از دیزاین داخلی به سبک ورزشی با عکسها و تصاویری از بزرگان ورزش نیز خبری نبود، چراکه از روز اول تصمیم بر آن بود تا محیطی رضایت بخش برای تمام مشتری ها ایجاد گردد.

برای تماشای مسابقات ورزشی در کافه بارزیل نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست و مشتریان این کافه می توانند حتی بدون سفارش غذا و نوشیدنی تنها به تماشای مسابقات بپردازند. هر دو طبقه این رستوران پر از ال سی دی هایی است که کنار هم قرار گرفته اند و از هر گوشه ای می توان به راحتی تلوزیون را تماشا کرد.
به گفته مدیر این مجموعه بازیهای مهم فوتبال جهانی و البته بازیهای مهیج مثل موتورسواری، تنیس، والیبال و بسکتبال و خلاصه هر مسابقه ای که آدرنالین خون را بالا می برد از این اسپورت کافه پخش می شود. از گروه سنی مشتری دارند و البته بانوان نیز در کمال امنیت و احترام در کنار سایر مشتری ها به تماشای مسابقات می نشینند.
در آغاز فعالیت اسپورت کافه بارزیل منوی غذایی خاصی در زمان پخش مسابقات ورزشی ارائه می شد که چون از استقبال خوبی برخوردار نبود جمع شد و منو به غذاهای مرسوم در همه کافه ها تغییر پیدا کرد.
مدیر داخلی این مجموعه درباره پخش مسابقات جام جهانی و بویژه بازیهای ایران گفت: ما در صفحه اینستاگرام خود برنامه کافه و زمانبندی پخش مسابقات را اعلام می کنیم و مشترها زیر همان پست رزرو می کنند و ظرفیت نیز تقریبا به همین ترتیب تکمیل می شود.
گربه پیشگو نتیجه بازی ایران و مراکش را پیش بینی کرد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
گربه پیشگو نتیجه بازی ایران و مراکش را پیش بینی کرد+ ویدیو
به گفته مدیر کافه معمولا مشترها و به عبارتی تماشاچیان در کمال آرامش و احترام و در عین حال با شور هیجان مسابقات را تماشا می کنند، و تنها یکبار درگیری لفظی بین مشتریان پیش آمد که چون چند نفر خانم هم در کافه حضور داشتند مجبور شدند تمام تماشاچیان را از کافه بیرون کنند.
اما اولین روز مسابقات ایران در بازیهای جام جهانی 2018 روسیه شهر تهران دیدنی بود، بازی ایران ساعت 19:30 دقیقه آغاز می شد و تقرییا 98 درصد شهر خالی از هرگونه تردد بود. بیش از نود دقیقه از بازی با امیدها و دعاها و مشتهایی که گره می شد، گذشت تا دقایق پایانی بازی ایران و مراکش با یک گل به خودی از سوی عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش به نفع ایران به پایان رسید.
در کمتر از دقایقی همان خیابانهای خالی تهران پر شد از مردمی که برای شادی و خوشحالی از پیروزی ایران بیرون آمدند و تا پاسی از شب را در کنار هم به پایکوبی و تشویق گذراندند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала