گزارش و تحلیل

لژیونرهای ایرانی در باره کشور میزبان جام جهانی 2018

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر لژیونرهای ایرانی در باره کشور میزبان جام جهانی 2018
لژیونرهای ایرانی در باره کشور میزبان جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمون از زیبایی شهرهای روسیه به وجد آمده، محمدی حاضر است تیم ملی ایران را در این شهرها راهنمایی کند و عزت اللهی از هوای روسیه چندان خوشش نمی آید.

در مسابقات قهرمانی فوتبال روسیه که اینک 26 سال است در این کشور برگزار می شود، بازیکنانی از 102 کشور شرکت کردند. لژیونرهای ایرانی در زمان اخیر لیگ برتر روسیه را انتخاب کرده اند. به این خاطر آنها در مورد کشوری که کمتر از یک ماه بعد میزبان جام جهانی می شود چیزهایی دارند که تعریف کنند.

سردار آزمون — بازیکن روبین کازان و روستوف از سال 2013 تا کنون، می گوید:

اسرارآمیزترین تیم در جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اسرارآمیزترین تیم در جام جهانی 2018
من دلم می خواهد که فوتبالدوستان ایرانی بیایند و با روسیه آشنا شوند. من مطمئن ام که بسیاری از آنها از فرهنگ و آداب و رسوم محلی در مناطق و همچنین از حسن نیت مردم تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. والبته زیبایی شهرهای روسیه انسان را به وجد می آورد. چنین بود سخنان آزمون در مصاحبه با کانال تلویزیونی آرتی به محض این که تیم ملی ایران به شرکت در جام جهانی 2018 دست یافت.

میلاد محمدی — تِرِك، از 2016 تا به حال، در مصاحبه با سرویس خبری باشگاه خود گفت:

مهمتر از همه این است که من گروزنی را خانه خود می دانم. برای من، همه چیز در اینجا خوب است و مردم دور و ور من دوست و مهربان اند. من بسیار خوشحالم، هیچ چیز مزاحم کارمن نیست و این بسیار خوب است. زیرا نیازی ندارم به خاطر مشکلات معیشتی یا دیگرمسایل از ورزش منصرف شوم. من با روحیه خوب تمرین می کنم. میلاد شوخی کنان گفت که او آماده است تیم ملی ایران را در شهر های روسیه هنگام جام جهانی، رایگان راهنمایی کند. وی با لبخند افزود: در صورت لزوم، آماده هستم برای تیم ایران بعنوان راهمنا مفید باشم.

سعید عزت اللهی — روستوف، آنژی(مخاچ قلعه)، آمکار(پِرم)، از 2016 تا به حال.

سعید عزت اللهی، هافبک میانی آمکار پِرم در مصاحبه با sports.ru در باره روسیه چنین توضیح داد: من فکر می کنم که روسیه کمی شبیه کشور من است، در اینجا مردم نیز فوتبال را دوست دارند. من آن را دوست دارم، زیرا فوتبال نمی تواند بدون طرفداران زندگی کند. من از این خوشم می آید وقتی شاهد حمایت مردمی می شوم که در جایگاه های ورزشگاه نشسته، فوتبال بازی را تماشا می کنند. این برای کل کشور اهمیت بالایی دارد، زیرا روسیه میزبان جام جهانی است و بسیاری از گردشگران تابستان امسال از آن بازدید خواهند کرد. شاید هوا روسیه زیاد خوش آیند نیست. گاهی اوقات بسیار عجیب است. و گاهی اوقات خیلی سرد است و به دلیل هوای سرد تعطیل سه ماهه در سال داریم. برای تیم ها و بازیکنان این زیاد خوب نیست، زیرا ما باید در طول یک فصل دو دفعه برای تمرین جمع شویم. در کشورهای دیگر، وضع اینجوری نیست و من فکر می کنم این مشکل عمدتا به دلیل آب و هوا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала