گزارش و تحلیل

اسرارآمیزترین تیم در جام جهانی 2018

© AFP 2023 / Atta Kenareاسرارآمیزترین تیم در جام جهانی 2018
اسرارآمیزترین تیم در جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، در اینترنت می توان لباس و لوازم ورزشی هر کشور را تهیه کرد، بجز ایران.

هر چه قدر زمان کمتری تا آغاز جام جهانی فوتبال باقی می ماند به همان اندازه تعداد بیشتر دوستداران تلاش می کنند، اطلاعات بیشتری در باره این حادثه از هر منبع ای که باشد دریافت کنند. بنابراین ما متوجه شدیم که تمام ورزشگاه های ویژه این مسابقات به بهره برداری رسیده است، همه شرکت کنندگان در جام جهانی 2018 برنامه های کاربردی برای مسابقات را اعلام کردند، همچنین پیش بینی های مربوطه طرفداران و متخصصین در اینترنت به چاپ می رسند و غیره. شما همه این ها را می خوانید و درک می کنید: در فضای رسانه ای معاصر حتی یک گوشه وجود ندارد که از هر واقعیت و شایع ای رسیده از اردوگاه هر تیم ملی بلافاصله با خبر نشود. یا یک مورد استثنایی هم هست؟

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه
امروز، بر اساس درخواست "خرید لباس تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2018"، گوگل صدها فروشگاه آنلاین در سراسر جهان را ارائه می دهد و پیشنهاد می کند که تی شرت 31 تیم ملی را تن کنند. بجز یکی — ایرانی. عرضه فرم ورزشی برای مسابقات توسط تولید کنندگان لوازم ورزشی در ماه نوامبر سال 2017 آغاز شد و به یک نمایش واقعی تبدیل گردید. در برخی از کشورها، بازیکنان تیم های ملی و در دیگر کشورها مدل های لباس، فرم و لوازم ورزشی را رونمایی کرده و هم اینک به کسب درآمد هنگفتی دست یافتند. اما همه جا اینطور نبود. درست یک ماه پیش از آغاز جام، ما هنوز نمیدانیم که فرم تیم ملی ایران چگونه است. این برای دوستداران بی طرف فوتبال و کلکسیونر ها شگفت انگیز است و برای طرفداران محلی یک پدیده جنجالی است.

حالا در باره محتوای موضوع. اگر تی شرت جدید تیم ایران دیر یا زود به دست ما برسد، ولی تنها مربیان تیم، بازیکنان و کارکنان رسمی قادرخواهند بود بازی تیم را تا آغاز مسابقات تماشا کنند و البته، رقیب ایرانی در بازی دوستانه در 8 ژوئن در مسکو — تیم ملی لیتوانی. این تیم در حال حاضر دارای جایگاه 133 در رتبه بندی فیفا است و این یک تمرین قاطع در آستانه بازی های رسمی است! به تماشاگران این مسابقه به ورزشگاه راه داده نخواهند شد و روزنامه نگاران در حال حاضر سعی و کوشش می کنند تا به نحوی از انحا مجوز حضور و اکردیته خود را تهیه و دریافت کنند.

و حالا یک کمی آمار و ارقام. هم اینک برای مسابقات جام جهانی 2 میلیون 374 هزار بلیط به فروش رسیده ولی هیچ یک از بازی ها با شرکت تیم ملی ایران قابل دسترسی نیست. به نظر می رسد که تقاضا برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه وجود دارد و پیشنهاد برای تشویق علاقه به آن در داغترین زمان — اندک روزهایی مانده تا افتتاح جام جهانی اصلا وجود ندارد. فوتبال ایران، وقت آن فرا رسیده که چهره خود را باز کنی!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала