هجوم صدها پرنده به یک خانه در کالیفرنیا +ویدئو

© Flickr / Anton Vakulenkoبه دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان
به دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2021
اشتراک
حمله صدها پرنده به ساختمان خانه‌ای در کالیفرنیا مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پایگاه اینترنتی اینساید ادیشین، حمله صد‌ها پرنده به یک خانه که شاید نمونه آن را فقط در فیلم‌های سینمایی بتوان دید، مایه وحشت و غافلگیری صاحبان این خانه و شگفتی محققان شده است. در هوای ابری کالیفرنیا، در حالی که صد‌ها پرنده در حال چرخیدن در اطراف شیروانی یک خانه بودند، ناگهان دسته پرنده‌ها در اقدامی عجیب از راه دودکش، وارد خانه شدند و صحنه‌ای عجیب و غریب را رقم زدند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

این پرنده‌ها تمام خانه را فراگرفته بودند و برای خارج شدن از خانه خود را به دیوار و شیشه ها می‌کوبیدند. صاحب خانه می‌گوید با مرکز کنترل حیوانات تماس گرفته است تا در این وضعیت به وی کمک کنند، ولی در نهایت به وی گفته شده بود که در‌ها و پنجره‌های خانه خود را باز نگه دارد تا پرندگان بتوانند خارج شوند؛ اما این کار چندان کارآمد نبود و در نهایت صاحب این خانه مجبور شده بود خود دست به کار شود؛ پرنده‌ها را بگیرد، در داخل یک جعبه قرار دهد و در فضای باز رها کند که این کار برای وی سه روز زمان برده بود تا در نهایت بتواند هزار و پانصد پرنده را از خانه خود خارج و در فضای باز رها کند. برخی کارشناسان می‌گویند شاید دلیل هجوم این پرنده‌ها به درون ساختمان‌ها این باشد که آن‌ها احساس می‌کنند محلی امن و به دور از شکارچیان مزاحم برای تخم گذاری و تولید مثل یافته‌اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مستند های علمی، تکنولوژی (@cavalytv)

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این صحنه آنها را به یاد فیلم «پرندگان» آلفرد هیچکاک، انداخته است و برای لحظه‌ای انسان احساس ترس می‌کند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند اگر این اتفاق در ایران رخ داده بود همه آن پرندگان به دام می‌افتادند و به فروش می‌رفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала