شاهزاده سعودی پس از 15 سال کما دست خود را حرکت داد+ویدیو

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر شاهزاده سعودی پس از 15 سال کما دست خود را حرکت داد+ویدیو
شاهزاده سعودی پس از 15 سال کما دست خود را حرکت داد+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلمی احساسی از شاهزاده سعودی که بعد از 15 سال زندگی در کما توانست دست خود را بلند کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یکی از کارکنان بخش پزشکی ویدیویی از شاهزاده سعودی الولید بن خالد آل سعود در توییتر منتشر کرده که در این مدت حدود 200 هزار بازدید کننده داشت، این شاهزاده سعودی پس از 15 سال کما دست خود را حرکت داد و موج احساسی در اینترنت برانگیخت.

در این ویدیو پزشک رو به شاهزاده می کند و از او می خواهد که دست خود را حرکت دهد. الولید با شنیدن صدای او شروع به حرکت دادن انگشتان خود می کند. زن اصرار دارد که وی ادامه دهد و دست خود را بالاتر ببرد. شاهزاده به سخنان او واکنش نشان می دهد و اینار دست خود را کمی بالا می برد.

الولید در سال 2005 هنگام تحصیل در کالج نظامی تصادف کرد و به دلیل خونریزی مغزی به کما رفت و از آن زمان به بعد او به یک دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده است. زمان حادثه پزشکان تشخیص دادند که وی دچار مرگ مغزی شده است. با این حال پدرش امید خود را برای بهبودی پسرش از دست نداد و حاضر به قطع درمان نشد. خالد بن طلال سومین پسر امیر طلال بن عبدالعزیز آل سعود و برادر ولید بن طلال میلیادر سرشناس سعودی است. وی که به «شاهزاده خوابیده» معروف است، 15 سال است در کما به سر می برد.

حدود پنج سال پیش وی از بیمارستان به خانه منتقل شد و پزشکان در آنجا از او مراقبت می کردند. یک سال پیش، خانواده رسماً اعلام کردند که شاهزاده الولید نسبت به صدای واکنش نشان داده و حرکت می کند. خالد بن طلال گفت: "الله، که بیش از ده سال از روح او محافظت کرد، می تواند او را دوباره زنده کند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала