بالگرد آمریکایی رکورد سرعت را شکست + ویدئو

© Photoبالگرد آمریکایی رکورد سرعت را شکست + ویدئو
بالگرد آمریکایی رکورد سرعت را شکست  + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بالگرد SB> 1 Defiant ساخت شرکت آمریکایی Sikorsky به همراه بوئینگ به سرعت رکورد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، هلیکوپتر نظامی چند منظوره پرسرعت Sikorsky-Boeing SB> 1 Defiant که تحت برنامه Future Vertical Lift (FVL) ایجاد شده، با سرعت پرواز 205 گره (تقریباً 380 کیلومتر در ساعت) رکورد  تازه‌ای به ثبت رساند. فیلم مربوطه در یوتیوب منتشر شده است.

در توضیحات این ویدئو خاطرنشان شده است که عدد به دست آمده، که رکوردی برای SB> 1 Defiant بود، از حداکثر سرعت بالگرد Sikorsky UH-60 Black Hawk تجاوز می کند.

Popular Mechanics  یادآوری می کند که Sikorsky UH-60 Black Hawk قادر است تا 194 گره (تقریبا 360 کیلومتر در ساعت) سرعت داشته باشد  و SB> 1 Defiant ، که برای جایگزینی بالگردهای UH-60 Black Hawk و Boeing AH-64 Apache ایجاد شده است، باید بتواند به سرعت 288 گره برسد (بیشتر 533 کیلومتر در ساعت).

در مارس 2019 اولین پرواز آزمایشی بالگرد نظامی چند منظوره پر سرعت Sikorsky-Boeing SB> 1 Defiant در میدان هوایی West Palm Beach انجام شد.

حداکثر وزن برخاستن SB> 1 Defiant  14.5 تن است. سرعت سفر دریایی این بالگرد 460 کیلومتر در ساعت است و ظرفیت آن حداکثر 18 نفر می‌باشد. SB> 1 Defiant توسط شرکت آمریکایی Sikorsky  بخشی از ابرشرکت  Lockheed Martin و بوئینگ به عنوان بخشی از پروژه FVL ایجاد شده است که شامل بروزرسانی ناوگان هلیکوپترهای نظامی آمریکایی پس از سال 2030 است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала