بوسه از سمت خدا + ویدئو

© Fotolia / Olegphotorبوسه از سمت خدا + ویدئو
بوسه از سمت خدا + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن برزیلی یک خال شبیه خال پیشونی پسر کوچکش را بر روی چهره اش نقاشی می کند تا به او نشان دهد که زیبا است.

به گزارش اسپوتنیک، این پسر سه ساله برزیلی به دلیل یک بیماری نادر پوستی ، یک خال بزرگ در چهره زیبای خود دارد و مادرش تمام تلاش خود را می کند تا او را از نگرانی در مورد ظاهر خود برحذر دارد. در این راستا، مادر خال مشابه ای را روی صورتش نقاشی شده است تا به او نشان دهد که هنوز زیباست.

خال فوق یک ملانوسیتی مادرزادی است. تقریباً 1٪ از کلیه نوزادانی که در دنیا متولد می شوند این بیماری غیر سرطانی دارند و 15٪ از آنها در سر و گردن دارند. مادر این پسربچه کارولینای ژیرالدلی معتقد است که این خال "بوسه از جانب خدا" است.

برای افزایش اعتماد به نفس و جلوگیری از نگرانی کودک در مورد ظاهر خود ، این زن تصمیم گرفته است یک چهره مشابه را روی صورت خود نقاشی کند.

وی ادامه داد: "من وقتی لکه را بر روی صورتم کشیدم احساس خوشبختی و زیبایی کردم. روز خیلی جالبی بود زیرا می توانستم کمی احساس او را حس کنم ... احساس کردم که بخشی از پسرم شروع به زندگی در خودم کرده است. باورنکردنی بود!

این زن گفت هنگامی که فرزند تازه متولد شده خود را دید ، چنان هیجان زده بود که هرگز نگران خال روی صورت او نبود. هنگامی که او به دنیا آمد ، آنقدر خوشحال و هیجان داشت که به خاطر داشتن فرزندش به راحتی خدا را شکر کرد.

وی توضیح داد: "من خوشحال و سپاسگزارم. در قلبم احساس می کنم که این خال مهم نیست و ما آن را بوسه از طرف خدا می نامیم!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала