ارزیابی عالی پرواز بمب افکن روسی + ویدئو

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی عالی پرواز بمب افکن روسی + ویدئو
ارزیابی عالی پرواز بمب افکن روسی + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیوید چنچیوتی، کارشناس نشریه ایتالیایی The Aviationist ضمن تفسیر فیلم بلند شدن بمب افکن روسی توپولف 22 ام 3 از باند فرودگاه، روند روشن شدن موتور "ان کا ـ 25"این بمب افکن را عالی ارزیابی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلم روشن شدن موتورها و برخاستن هواپیمای روسی توپولف 22 ام 3 از باند فرودگاه رامنسکویه، واقع در حومه مسکو در ماه دسامبر در کانال KHMedia در  یوتیوب منتشر شده بود.

چنچیوتی می نویسد: "این ویدئو چگونگی روشن شدن موتور در حالت پس سوز و ظاهر شدن شعله آّبی رنگ را که برای بسیاری از موتورهای روسی نمونه وار است، بطور روشن ، مفصل و بی سابقه نشان می دهد".

وی توضیح داد که این شعله در هواپیماهای غربی به صورت ستون نارنجی ظاهر می شود که نشان دهنده احتراق کامل سوخت همچون  موتورهای روسی نیست.

این کارشناس از باقی ماندن بمب افکن روسی در حالت پس سوز  پس از برخاست ابراز تعجب کرد. به گفته وی ، خلبانان معمولاً پس از برخاست سرعت هواپیما را کاهش می دهند تا در مصرف سوخت صرفه جویی شود.

پس سوز یک حالت عملیاتی در موتور جت است که برای افزایش موقتی رانش در صورت لزوم از جمله هنگام برخاستن از باند پرواز استفاده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала