ارکستر عربستان نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند+ویدیو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ارکستر عربستان نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند+ویدیو
ارکستر عربستان نتوانست سرود ملی روسیه را بدرستی اجرا کند+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه ارکستر عربستان سعودی در دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سلمان بن عبد العزيز آل سعود، پادشاه عربستان سعی کرد تا سرود روسیه را اجرا کند، اما نت را بدرستی اجرا نکردند.

به گزارش اسپوتنیک، گروه ارکستر عربستان سعودی در دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سلمان بن عبد العزيز آل سعود، پادشاه عربستان سعی کرد تا سرود روسیه را اجرا کند، اما نت را بدرستی اجرا نکردند.

علیرغم اینکه ارکستر، سرود ملی را طبق نت اجرا نکرد اما تا آخر این سرود اجرا شد.

پوتین برای اولین بار از سال 2007 وارد عربستان سعودی شد. طرفین قصد دارند در مورد اقداماتی برای تثبیت قیمت نفت، اوضاع در سوریه و منطقه خلیج فارس و همچنین راه حل فلسطین و اسرائیل گفتگو کنند.

یوری اوشاکوف، معاون پوتین پیش از این سفر به رسانه‌ها گفته بود که در جریان این سفر قرار است توافقنامه‌های تجاری و اقتصادی امضاء شود. مدیر صندوق سرمایه‌گذاری روسیه نیز حجم این قراردادها را دو میلیارد دلار ذکر کرده است. عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان شب گذشته، سفر پوتین را تاریخی دانست و مدعی شد که رابط مسکو و ریاض در چهار سال گذشته شاهد تحول بوده است. او همچنین از تصمیم روسیه برای ایجاد شعبه صندوق سرمایه‌گذاری روسیه در ریاض خبر داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала