وقتی رئیس جمهور مکزیک به همتای السالوادوری خود سیلی می زند + ویدئو

© REUTERS / Edgard Garridoوقتی رئیس جمهور مکزیک به همتای السالوادوری خود سیلی می زند + ویدئو
وقتی رئیس جمهور مکزیک به همتای السالوادوری خود سیلی می زند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور مکزیک در دیدار با همتای السالوادوری خود ناخواسته ضربه ای به صورت او وارد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک در دیدار با رئیس جمهور السالوادور، یک ضربه ناخواسته به صورت او وارد کرد. این اتفاق در شهر تاپاچولا مکزیک در نزدیکی مرز گواتمالا، که رئیس جمهور دو کشور برای همکاری در بخش کشاورزی با یکدیگر به توافق رسیدند، رخ داد.

پس از این مراسم روسای جمهور دو کشور در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران اقدام به کاشت درخت کردند. رئیس جمهور مکزیک پس از کاشت درخت به سرعت به سمت همتای خود رفت تا با دست دهد که ناخواسته و به طور غیرعمد دست او با صورت ناییب بوکله برخورد کرد.

شایان ذکر است که اجداد نجیب ابوکیله قطان 37 ساله از مسیحیان فلسطینی بیت لحم هستند که به السالوادور مهاجرت کرده‌اند. او که پیش‌تر نیز شهردار سان سالوادور پایتخت این کشور آمریکای لاتین بود، توانست در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، رقیبان خود را شکست دهد. این بازرگان جوان در انتخابات السالوادور تشکل «ائتلاف بزرگ برای وحدت» را نمایندگی می‌کرد که تشکلی محافظه‌کار شناخته می‌شود و توانست 54 درصد آرا را از آن خود کند. از زمان پایان جنگ داخلی در السالوادور در سال 1992 که 12 سال طول کشید، ابوکیله ششمین رئیس جمهور این کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала