پلی که نزدیک بود بشکند + ویدئو

© YouTube/Viral Hogپلی که نزدیک بود بشکند + ویدئو
پلی که نزدیک بود بشکند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این پل تاریخی در آمریکا، با عبور اتوبوس با بار اضافی نزدیک بود بشکند.

به گزارش اسپوتنیک، یک اتوبوس 35 تنی با عبور از پل تاریخی بروور، جان بسیاری را به خطر انداخت و نزدیک بود این میراث تاریخی را نیز از بین ببرد.

در فیلم های ثبت شده، پلی که تنها ظرفیت 10 تن را دارد، با عبور یک اتوبوس تقریبا خم شد. با وجود اینکه اتوبوس بیش از سه برابر وزن مجاز بود، اما اتفاقی نیفتاد، وزارت حمل و نقل آرکانزاس چند روز بعد پل را بررسی کرد و اثری از شکستگی در پل ندید.
به گفته کارمند محلی آقای راجر شوپیت، "مشکل این است که در طی جاده بیش از 62 نشان (با مشخص نمودن حداکثر وزن پل) نصب شده است که متاسفانه کسی به آن توجه نمی کند. این پل در طی ماه های گذشته، بار اضافه وزن بسیاری را تجربه کرده است.
گفتنی است، پیش از این در خبرها آمده بود که پل هارتلند در نیوبر انزویک کانادا به عنوان طولانی‌ترین پل سرپوشیده دنیا شناخته می‌شود، هفت پل کوچک‌ که طولی معادل 391 متر دارند بر روی 6 پایه ساخته شده است. سالانه 51 هزار نفر از این پل تاریخی بازدید می‌کنند.
پل، تاریخ پر فراز و نشیبی را طی کرده، طرح‌های مقدماتی آن در سال 1898 آغاز شد و ساخت آن در سال 1901 توسط شرکت هارتلند پایان گرفت. سال 1966 یکبار دیگر آتش پل را تخریب کرد و این بار پس از بازسازی از سال 1970 تا کنون، برای حفاظت بیشتر پل، محدودیت سرعت و ممنوعیت عبور خودروهای سنگین از روی آن اعلام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала