ارزیابی CNN از تقویت پوتین در صحنه جهانی

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی CNN از تقویت پوتین در صحنه جهانی
ارزیابی CNN از تقویت پوتین در صحنه جهانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2021
اشتراک
سی ان ان: غرب یک نسخه خطرناک از پوتین ایجاد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سی ان ان نوشت: هیستری غرب نسبت به روسیه و عدم تمایل به درک واقعی ولادیمیر پوتین منجر به ظهور "خطرناک ترین نسخه" رئیس جمهور روسیه در صحنه جهانی شد.
این نشریه سخنان فرمانده سابق نیروهای دفاعی استونی، مارشال ریو تراس را نقل می کند که رهبر روسیه را با یک "جنگنده خیابانی" مقایسه کرد. "هر زمان که فرصتی پیش می آید، او از آن استفاده می کند. غرب تلاش می کند اسکیت بازی کند، در حالی که پوتین هاکی بازی می کند. "
خاطر نشان می شود که پوتین بار دیگر اعتماد خود را به توانایی های خود در بحران گاز در اروپا نشان داد، زمانی که قیمت گاز طبیعی رکورد زد. بحران انرژی به وضوح سلاح فوق العاده قدرتمندی را نشان می دهد که به روسیه مزیت قابل توجهی در روابط خود با اتحادیه اروپا می دهد. لوک مک گی، تهیه کننده ارشد CNN، گفت: "ظاهراً کرملین دیگر به دنبال تأیید غرب نیست که نتوانسته بر آن تاثیر بگذارد و این باعث افزایش تجاوزگری در مسکو شده است."
الگ ایگناتوف، تحلیلگر ارشد سازمان غیرانتفاعی گروه بین المللی بحران در روسیه، اشاره کرد که اروپا و غرب باید در سیاست های خود در زمینه های مختلف تجدید نظر کنند: از انرژی و مداخله خارجی گرفته تا دولت سازی. "ده سال پیش، این استدلال بیشتر دفاعی بود زیرا کرملین می خواست از خود در برابر انتقادات دولتهای غربی یا NGO ها محافظت کند. اما اکنون روسیه می تواند استدلال کند که سیاست غرب در لیبی، سوریه و اکنون در افغانستان آنقدر شکست خورده است که رویکرد روسیه در واقع درست بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала