آمریکا عرضه اف-۳۵ را کاهش می دهد

© Photo / Public domain/Robert Sullivanآمریکا عرضه اف-۳۵ را کاهش می دهد
آمریکا عرضه اف-۳۵ را کاهش می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
بلومبرگ اعلام کرد: شرکت لاکهید مارتین تحویل جنگنده های اف-۳۵ لایتنینگ ۲ را کاهش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق برنامه بازبینی شده برای در نظر گرفتن تأثیر عفونت کرونا ویروس کووید-۱۹ بر پرسنل و تولید، شرکت هواپیمایی آمریکایی لاکهید مارتین در سال ۲۰۲۲ تعداد کمتری جنگنده نسل پنجم اف-۳۵ لایتنینگ ۲ را به مشتریان تحویل می دهد.
 سفارش برای جنگنده های آمریکایی F-35 کاهش یافته است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2021
سفارش برای جنگنده های آمریکایی F-35 کاهش یافته است
بلومبرگ گزارش داد در سال ۲۰۲۲، این شرکت به جای هواپیمای ۱۵۸-۱۶۳ برنامه ریزی شده، ۱۵۱-۱۵۳ جنگنده عرضه می کند.
در سال ۲۰۲۳، قرار است ۱۵۶ هواپیما تحویل داده شود؛ انتظار می رود بزرگترین پیمانکار پنتاگون امسال ۱۳۳-۱۳۹ جنگنده را تحویل دهد.
به گفته ریچارد ابولافیا تحلیلگر هوانوردی گروه تیل، جدول زمانی اصلاح شده لاکهید مارتین "محدودیت های تولید و اختلال در زنجیره تامین" را در نتیجه همه گیری و احتمالاً دلایل دیگر نشان می دهد.
به گفته وی، اینها ۱۷۰ هواپیمایی نیستند که ما [هر سال] در چند سال آینده انتظار داشتیم.
در ماه سپتامبر، دیمیتری خازانوف یکی از اعضای انجمن مورخان جنگ جهانی دوم، در ستونی برای تاس، خاطرنشان کرد که ایده ای که در جنگنده های عمودی شوروی مبتنی بر حامل هواپیما تجسم یافته بود برای ایجاد نازل نسل پنجم استفاده شد. موتور اف-۳۵ بی لایتنینگ ۲ دارای بالابر با بلند شدن کوتاه و فرود عمودی و فرود یاک-۱۴۱.اف-۳۵ لایتنینگ ۲ یک خانواده پنجم از جنگنده های چند منظوره مخفی است که توسط شرکت آمریکایی لاکهید مارتین از سال ۲۰۰۱ توسعه و تولید شده است. جنگنده در سه نسخه A (معمولی برای نیروی هوایی)، B (با بلند شدن کوتاه و فرود عمودی) و C (برای خدمت در عرشه) موجود است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала