آمریکا در جستجوی پیمانکاری برای گردآوری داده‌ها درباره فعالیت‌های غیرقانونی روسیه است

© Photo / U.S. Air Force/Tech. Sgt. Jason Robertsonآمریکا در جستجوی پیمانکاری برای گردآوری داده‌ها درباره فعالیت‌های غیرقانونی روسیه است
آمریکا در جستجوی پیمانکاری برای گردآوری داده‌ها درباره فعالیت‌های غیرقانونی روسیه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
اشتراک
ایالات متحده به دنبال یک پیمانکار برای جمع آوری داده ها در مورد فعالیت های غیرقانونی روسیه، چین و کره شمالی است.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی هوایی ایالات متحده به دنبال پیمانکاری است تا اطلاعات مربوط به اقدامات دفاعی و غیرقانونی دولت های کره شمالی، چین و روسیه را جمع آوری کند.
با توجه به شرح درخواست اطلاعات، تأمین کننده باید "داده های پردازش شده منحصر به فرد و یا کمیاب مربوط به اقدامات دفاعی و غیرقانونی دولتهای کره شمالی، چین و روسیه" را ارائه دهد. اطلاعات باید ظرف 30 روز از تاریخ عقد قرارداد ارائه شود.
با توجه به شرح کار، پیمانکار همچنین باید دستورالعمل هایی را برای جمع آوری و رمزگشایی داده ها ارائه دهد.
"علاوه بر این، ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی در مورد فرایندها و روش های تحلیلی، از جمله طیف وسیعی از برنامه های تحلیلی، از جمله انواع سیستم های اطلاعات جغرافیایی، شبکه های اجتماعی، ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری و پردازش ماشینی ارائه می دهد. وزارت دفاع گفت که به تحلیلگران اجازه می دهد اطلاعات و معنا را از داده های نامنظم استخراج کنند.
به این ترتیب، دولت ایالات متحده قصد دارد داده های مرتب شده جمع آوری شده از سراسر جهان و مربوط به حوزه های قضایی، شرکتی، دریایی، هوانوردی و تجارت را مطابق شرح درخواست دریافت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала