نامزد مجلس آمریکا پس از انصراف از رقابت مرده پیدا شد

© Photo / Wikipediaنامزد مجلس آمریکا پس از انصراف از رقابت مرده پیدا شد
نامزد مجلس آمریکا پس از انصراف از رقابت مرده پیدا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2021
اشتراک
جسد کایل ون دی واتر ۴۱ ساله جانباز جنگ افغانستان، پس از "خودکشی احتمالی" در قبرستانی پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گفته های مقامات دولتی و گزارش ها، یک نامزد سابق کنگره نیویورک، کمتر از دو هفته پس از آنکه از پیشنهاد خود برای نمایندگی مجلس نمایندگان آمریکا صرف نظر کرد، روز سه شنبه در یک خودکشی احتمالی درگذشت.
کوبیدن بر طبل استیضاح بایدن و بلینکن از سوی جمهوری خواهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2021
کوبیدن بر طبل استیضاح بایدن و بلینکن از سوی جمهوری خواهان
کایل ون دی واتر جانباز ۴۱ ساله که سال گذشته برای تصاحب یک کرسی مجلس نمایندگان ایالات متحده که بخشی از منطقه دره هادسون نیویورک را تصاحب می کرد، کشته شد. منابع گفتند مرگ وی تحت عنوان "احتمالا خودکشی" در دست بررسی است.
گزارش ها حاکی از آن است که ون دی واتر سال گذشته به عنوان یک جمهوری خواه در تلاش ناموفق برای برکناری نماینده آمریکایی آنتونیو دلگادو شرکت کرده بود و او برای دومین دور کنگره با شکست مواجه شده بود.
دلگادو در بیانیه ای گفت "قلب او برای کایل و خانواده زیبایش می تپد.
دلگادو گفت: ما تعدادی گفتگو در مورد خانواده و کشور به اشتراک گذاشتیم و من از هر یک جدا شدم و می دانستم که او عشق عمیقی به سرزمین و خانواده اش دارد.
او علت مرگ را ذکر نکرد، اما تعداد خطوط بحران جانبازان را به اشتراک گذاشت.
دلگادو اظهار داشت: مرگ کایل به طرز غم انگیزی نه تنها در سطح فردی بلکه در سطح ملی نیز احساس می شود، زیرا بسیاری از جانبازان در سرزمین ما بدون حمایت و مراقبت که بدون شک خدمات آنها به سرزمین بزرگ ما نیاز دارد، می روند. ما می توانیم و باید بهتر عمل کنیم.
مارک مولینارو مدیر اجرایی شهرستان دوچس، در توئیتر خود گفت که دعای او با خانواده جانباز ارتش بوده است، زیرا آنها سعی می کنند با این فاجعه کنار بیایند.
طبق بیوگرافی وب سایت وی، ون دی واتر در راینبک متولد شد و در پافکیپسی بزرگ شد، وی در دانشگاه ماساچوست در دانشکده حقوق آمهرست و آلبانی فارغ التحصیل شد
این نامزد در ماه ژوئیه گفت که قصد دارد دوباره در سال ۲۰۲۲ برای تصدی نمایندگی مجلس نمایندگان کاندیدا شود، اما در ۲۷ آگوست در رسانه های اجتماعی پست گذاشت و اعلام کرد که به نامزدی خود پایان می دهد.
​ون دی واتر در ۲۷ آگوست نوشت: من واقعاً از همه حمایتی که در این چند سال دریافت کرده ام متشکرم و خواهم بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала