پیشنهاد پرداخت پول به مجرمان در آمریکا در صورت دست برداشتن آنها از جنایتکاری

© REUTERS / Shamil Zhumatov/Files یشنهاد پرداخت پول به مجرمان در آمریکا در صورت دست برداشتن آنها از جنایتکاری
 یشنهاد پرداخت پول به مجرمان در آمریکا در صورت دست برداشتن آنها از جنایتکاری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2021
اشتراک
در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا به فکر تدوین استراتژی بلندمدت مشوق های پولی برای جنایتکاران برای جلوگیری از انجام اقدامات تبهکارانه افتاده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی Kron4 ، این پیشنهاد توسط لوندون برید شهردار سانفرانسیسکو ارائه شده است. قرار است وجوهی برای این اهداف از برنامه حمایت اجتماعی از جامعه سیاهپوستان محلی گرفته شود. این برنامه سرمایه گذاری ،از جمله منابعی برای کمک به جوانان، آموزش و پرورش، آموزش نیروی انسانی و درآمد تضمین شده را ارائه می دهد و ارزش آن 60 میلیون دلار است.
در تیراندازی نزدیک ساختمان پنتاگون چندین نفر زخمی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2021
در تیراندازی نزدیک ساختمان پنتاگون چندین نفر زخمی شدند
انتظار می رود مجرمان ماهانه 300 دلار پرداخت تضمینی دریافت کنند. علاوه بر این  آنها در صورت "دستیابی به نتایج مشخص" می توانند ماهیانه 200 دلار دیگر دریافت کنند. دیوید محمد، مدیر اجرایی موسسه ملی اصلاحات دادگستری کیفری  از نمونه های موفق طرح های مشابه در چندین شهر دیگر گزارش داد و همچنین خاطرنشان کرد که چنین مشوق هایی راه حلی سودآورتر از هزینه هایی است که کشور پس از تیراندازی خونین متحمل شده است.
پیشتر گزارش شده بود که افراد ناشناس به سوی یک دبیرستان در شهر وینستون سالم آمریکا تیراندازی کردند. پلیس در جستجوی جنایتکاران است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала