عملیات نجات در فلوریدا به دلیل احتمال ریزش های جدید متوقف می شود

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehعملیات نجات در فلوریدا به دلیل احتمال ریزش های جدید متوقف می شود
عملیات نجات در فلوریدا به دلیل احتمال ریزش های جدید متوقف می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
دانیلا لِوین کاوا، شهردار "میامی-دید" گفت، عملیات نجات ساختمان فرو ریخته در فلوریدا بدلیل احتمال وقوع ریزش های بیشتر متوقف شد، اما قصد دارند عملیات را به محض ایمن سازی مجدداً از سر بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، شهردار "میامی-دید" در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره حادثه فلوریدا گفت :"ما در ساعات اولیه صبح به دلیل نگرانی در مورد یکپارچگی ساختار باقیمانده ساختمان مجبور به توقف کار در محل ریزش شدیم. ما برای اطمینان از ایمنی امدادگران، همه تلاش خود را انجام می دهیم و به محض اینکه تهدیدی ایجاد نشود، عملیات جستجو و نجات را ادامه خواهیم داد."

اعلام وضعیت اضطراری در ایالت فلوریدا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2021
اعلام وضعیت اضطراری در ایالت فلوریدا

24  ژوئن بخشی از یک ساختمان چند طبقه مسکونی در "سِرف‌ساید" واقع در حومه میامی-دید فرو ریخت. مقامات اعلام کردند که حدود نیمی از 130 آپارتمان واقع در این ساختمان تخریب شده است. به گفته مقامات، عملیات جستجو برای یافتن بازماندگان ادامه دارد.

بتازگی بخشی از یک ساختمان 12 طبقه در شهرک سورفساید که بخشی از شهر میامی (ایالت فلوریدا) است ، فروریخت. حدود نیمی از 130 آپارتمان واقع در آن تخریب شد. حداقل سه نفر کشته ، حداقل 9 نفر زخمی شدند. گفته می شود سرنوشت دستکم 99 نفر از ساکنان این برج مسکونی معلوم نیست و ممکن است آنها هنوز زیر اوارها باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала