زن امریکایی پس از سه هفته سرگردانی در لوله های فاضلاب‌ نجات یافت

© Photo / Facebook account of Delray Beach Fire Rescueزن امریکایی پس از سه هفته سرگردانی در فاضلاب‌ها نجات یافت
زن امریکایی پس از  سه هفته سرگردانی در فاضلاب‌ها  نجات یافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2021
اشتراک
یک زن آمریکایی که چند ماه پیش برای دومین بار در لوله های فاضلاب گم شده بود و سه هفته بدون لباس در داخل این لوله ها سرگردان بود، دوباره از زیر زمین نجات یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی WKMG-TV ، در ماه مه  لیندزی کندی 43 ساله پس از یک هفته درمان از  یک مرکز توانبخشی در  تگزاس فرار کرد. پلیس موفق شد او را در نزدیکی یک نهر پیدا کند اما هنگامی که ماموران قصد نزدیک شدن به وی را داشتند، زن به داخل فاضلاب افتاد و در زیر زمین ناپدید شد.

​پس از آن، اقوام و دوستان زن  جستجوی خانم کندی را آغاز کردند. آنها با کمک یک برنامه در گوشی وی فهمیدند كه او از كجا می تواند باشد و پس از آن شروع به بازرسی از شبکه ارتباطات زیرزمینی در اطراف منطقه كردند. در طی جستجو، مواد غذایی و نوشیدنی ورزشی Gatorade به داخل فاضلاب ها و زهکشی های طوفان ریخته شد تا زن بتواند از آنها استفاده کند.

در 29 مه،خانم  کندی به تنهایی از یک لوله تخلیه دو متری خارج شد و پس از آن وی را به زور در بیمارستان مجاور بستریکردند . نزدیکان می گویند او از روان پریشی و اختلال استرس پس از یک سانحه رنج می برد. قبلا گزارش شده بود که مواد مخدر مصرف می کرد.

در ماه فوریه نیز خانم  کندی در یک فاضلاب مخصوص سیلاب ها درمنطقه دلاری بیچ Delray) Beach) در ایالت فلوریدا گم شده بود . سه هفته بعد، یک رهگذر با شنیدن صدای فریاد از زیرزمین با نیروهای امدادی تماس گرفته و این زن را نجات داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала