درخواست انجمن وکلای آمریکا از زاکربرگ: اینستاگرامی برای کودکان نسازید

© East News / Isopixدرخواست انجمن وکلای آمریکا از زاکربرگ: اینستاگرامی برای کودکان نسازید
درخواست انجمن وکلای آمریکا از زاکربرگ: اینستاگرامی برای کودکان نسازید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
اشتراک
بیش از ۴۰ دادستان کل امریکا، با ارسال نامه ای به رئیس فیس بوک، خواستارجلوگیری از ایجاد نسخه ای از اینستاگرام برای کودکان زیر ۱۳ سال شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در نامه ای از سوی انجمن ملی وکلای دادگستری ایالات متحده که در وب سایت خود قرار گرفته است، آمده است که شبکه های اجتماعی به دلایل مختلف می تواند برای کودکان مضر باشد و در گذشته فیس بوک نتوانسته است از رفاه کودکان در سیستم عامل های خود محافظت کند.

افشای شیوه جدید سرقت اطلاعات کاربران اینستاگرام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
افشای شیوه جدید سرقت اطلاعات کاربران اینستاگرام

ظاهراً فیس بوک به نیازها پاسخ نمی دهد، بلکه در عوض آن را ایجاد می کند، زیرا ایجاد این بستر در درجه اول برای کودکانی است که حساب اینستاگرامی ندارند یا نمی توانند داشته باشند.

به طور خلاصه، بستر اینستاگرام برای کودکان خردسال برای انواع مختلف مضر است. دادستان های کل از فیس بوک خواسته اند که برای راه اندازی این پلت فرم جدید برنامه هایی را لغو کند.

بلومبرگ در ماه مارس گزارش داد، که فیس بوک، بزرگترین سایت شبکه اجتماعی جهان، در حال ایجاد نسخه ای از سرویس اشتراک عکس اینستاگرام به ویژه برای کودکان زیر ۱۳ سال است.

برای عضویت در اینستاگرام در حال حاضر نیاز به داشتن حداقل ۱۳ سال سن است. شبکه اجتماعی فیس بوک در فوریه ۲۰۰۴ توسط دانشجو ۱۹ ساله آمریکایی مارک زاکربرگ تاسیس شد.

دفتر مرکزی فیس بوک در منلو پارک کالیفرنیا واقع شده است. فیس بوک همچنین دارای سرویس های پیام رسان واتس آپ، مسنجر و In است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала