جریمه ۷۵۰ هزار دلاری تسلا

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / جریمه ۷۵۰ هزار دلاری تسلا
جریمه ۷۵۰ هزار دلاری  تسلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
اشتراک
تسلا به دلیل نقض قوانین کیفیت هوا در ایالت کالیفرنیا باید ۷۵۰ هزار دلار جریمه بپردازد و یک سیستم ریز شبکه توزیع با پنل های خورشیدی بسازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورج، تسلا برای تسویه پرونده نقض قوانین کیفیت هوا در منطقه فرمونت ایالت کالیفرنیا (محل یکی از کارخانه‌ های تسلا در آمریکا) توافق کرده تا ۷۵۰ هزار دلار جریمه بپردازد و یک پروژه پنل‌ های خورشیدی سقفی را اجرا کند.

تسلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2021
دو کشته در تصادف خودروی بدون راننده تسلا + عکس

سازمان مدیریت کیفیت هوای منطقه خلیج، اعلام کرد: این تسویه شامل ۳۳ هشدار نقض قوانین است که قدیمی ترین تاریخ صدور آنها به ۲۰۱۵ میلادی مربوط می‌ شود. این هشدار مربوط به نصب یا تغییر تجهیزات بدون مجوز، اجرا نکردن تست‌ های انتشار گازهای گلخانه‌ ای، ناتوانی در حفظ سوابق و عدم گزارش اطلاعات به سازمان در زمان مقرر است.

البته این تخلفات اکنون اصلاح شده و فعالیت تسلا مطابق قوانین است. هر دو طرف توافق کرده بودند تسلا یک میلیون دلار جریمه بپردازد اما یک سخنگوی این شرکت اعلام کرد ۷۵۰ هزار دلار مستقیماً به صندوق عملیات‌ های عمومی سازمان کنترل هوای منطقه پرداخت خواهد شد.

در مرحله بعد تسلا اعتباری ۲۵۰ هزار دلاری دریافت می‌ کند تا سیستم ریز شبکه ای نصب کند که شامل پنل‌های خورشیدی سقفی نیز می‌شود. این بخشی از برنامه حفاظت از بهداشت منطقه است که روی ارتقای کیفیت هوا و بهداشت در مناطق تحت تأثیر خلیج سانفرانسیسکو اجرا می‌ شود، البته هنوز مشخص نیست این ریز شبکه توزیع برق در کجا نصب می‌ شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала