امپراطوری بیمار ترامپ

© AP Photo / Patrick Semanskyامپراطوری بیمار ترامپ
امپراطوری بیمار ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2021
اشتراک
ثروت دونالد ترامپ به دلیل شروع همه گیری ویروس کووید-۱۹ و شورش های اخیر در امریکا به ۲.۳ میلیارد دلار سقوط کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ پس از ترک شرکتی که وی را ثروتمند و مشهور کرد، ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده گرفت. چهار سال بعد، هنگامی که او پس از از دست دادن کاخ سفید به امپراتوری خود بازگشت، چیزی در آنجا پیدا کرد که می تواند او را وادار کند.

 نظر ترامپ درباره احتمال کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2021
نظر ترامپ درباره احتمال کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری

طبق شاخص میلیاردر بلومبرگ، ارزش خالص ترامپ از ۳ میلیارد دلار هنگام ریاست جمهوری به ۲.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. همه گیری که او قول داده بود ناپدید شود به شرکت او ضربه می زند و شورشی که برای بار دوم او را استیضاح کرد به برند وی آسیب می رساند. افشای مالی و اسناد اعتباری وی، مصاحبه با مدیران سابق و تحلیلگران صنعت و تعداد زیادی دادخواست و تحقیقات، چالش های ترامپ و شرکتش را نشان می دهد.

کووید-۱۹ ساختمان های اداری را جدی گرفت، کلید ثروت او، هتل ها و استراحتگاه هایی که نام او را بر خود دارند. پیامدهای حمله به پایتخت به روابط وی با دلالان و وام دهندگان لطمه زد.

حداقل در چهار سال آینده حداقل ۵۹۰ میلیون دلار وام باید بازپرداخت شود که بیش از نیمی از آن شخصاً توسط ترامپ تضمین شده است و تخلیه مشاغل ورشکسته وی به طور فزاینده ای شلوغ می شود، اما ترامپ که شرکتش از اظهار نظر در این باره خودداری کرد، قبلاً برگشت داده بود؛ بهبود اقتصادی از بیماری همه گیر می تواند بار دیگر به دارایی وی ارزش افزوده باشد.

او می تواند سریال پرفروش خود را ادامه دهد، به تلویزیون برگردد یا رقیبی برای سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ایجاد کند که از او دوری کنند. حتی اگر اوضاع بد پیش می رفت، او می توانست با قطع قبض های مالیاتی خود، از خسارات بیشترین سود را ببرد، همانطور که سالهاست این کار را انجام داده است.

فقط ترامپ می داند که به چه چیزی فکر می کند و در شکست منکرش تأمل می کند و تلاش دیگری را تحریک می کند.

وقتی او به اطراف نگاه می کند، بسیاری از آنچه او می بیند ناراحت کننده خواهد بود و برخی دیگر یک فاجعه کامل است.

در داخل امپراطوری او، فرصت های زیادی وجود دارد که هیچ سیاستمدار سابق نمی تواند با آنها رقابت کند و تهدیدهایی است که هیچ شخص بزرگی به آنها احتیاج ندارد.

هیچ بخشی در دنیای تجارت ترامپ به اندازه املاک و مستغلات تجاری که حدود سه چهارم دارایی خالص وی را تشکیل می دهند مهم نیست.

در سال گذشته صنایع کمی در ایالات متحده متحمل خسارات زیادی شده اند، زیرا کارگران از برج های اداری ناپدید شده و نواحی تجاری به شهرهای ارواح تبدیل شده اند.

به گفته روت کلپ-هابر مشاور دفتر مدیریت مشاوران املاک وارتون، وی با "ضربه سه گانه" کووید، شورش کاپیتول و پرتفوی دارایی قدیمی روبرو شد. "این نوع مشاغلی است که شما اکنون نمی خواهید انجام دهید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала