زنی پس از دریافت واکسن مدرنا درگذشت

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLزنی پس از دریافت واکسن مدرنا درگذشت
زنی پس از دریافت واکسن مدرنا درگذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
زن چهار روز پس از دریافت واکسن مدرنا علیه ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پس از واکسیناسیون در برابر عفونت ویروس کرونا، یکی از ساکنان ایالت یوتای آمریکا درگذشت. این خبر توسط روزنامه The Sun گزارش شده است.

کسیدی کوریل 39 ساله که هیچ مشکلی در سلامت نداشت، در 5 فوریه - چهار روز پس از تزریق دوم داروی مدرنای آمریکایی درگذشت. او تصمیم گرفت واکسن بزند زیرا در بخش جراحی پلاستیک کار می کرد و نمی خواست جان بیماران را به خطر بیندازد.

این خانم به غیر از درد در بازو، اولین تزریق را بدون عوارض جانبی انجام داد. با این حال به گفته پدر وی، این شهروند آمریکایی بلافاصله پس از تزریق دوم، در 1 فوریه بیمار شد. او از تپش قلب و مشکلات ادرار شکایت داشت.

روز بعد وضعیت او کمی بهتر شد و او با خواهر بزرگترش به خرید رفت. با این حال تا عصر او بدتر شد. این زن دو روز آینده را در رختخواب گذراند و به والدین خود اطمینان داد كه چنین وضعیتی پس از واكسیناسیون جای نگرانی ندارد. روز سوم پس از تزریق، او پدر خود را بیدار کرد و از او خواست که فوراً او را به بیمارستان منتقل کند و در آنجا شروع به استفراغ غیرقابل کنترل کند.

پزشکان آزمایش خون گرفتند و متوجه شدند که کوریل به شدت بیمار است و کبد وی از کار افتاده است. بیمار فوراً به یک مرکز پزشکی بزرگ منتقل شد تا آماده پیوند کبد شود. مادر و پدر بیمار داوطلب شدند که اهدا کنند اما وضعیت دخترشان به سرعت وخیم شد. در عرض چند ساعت، کلیه و قلب وی از کار افتادند.

کوریل در کما قرار داشت و نجات بیمار امکان پذیر نبود. بازرسان پزشکی قانونی برای مشخص كردن علت دقیق مرگ این زن، كالبد شکافی انجام دادند. نتایج هنوز منتشر نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала