جنگنده نسل ششم نیروی هوایی آمریکا سلاح جنگ سخت نامیده شد

© Photo / NASAجنگنده نسل ششم نیروی هوایی آمریکا سلاح جنگ سخت نامیده شد
جنگنده نسل ششم نیروی هوایی آمریکا سلاح جنگ سخت نامیده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2021
اشتراک
مجلهPopular Mechanics با اشاره به اظهارات ژنرال مارک کلی، یکی از فرماندهان ارشد نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده جنگنده نسل ششم که در چارچوب برنامه Next Generation Air Dominance (NGAD) در حال ساختن آن هستند، سلاحی در جنگ سخت و شدید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، این مجله می نویسد، ژنرال مارک کلی این هواپیمای پیشرفته را وسیله ای می داند که می تواند "یک روز بسیار سخت ، یک هفته سخت و یک جنگ سخت" را برای دشمن فراهم کند. ژنرال آمریکایی خاطرنشان كرد كه پنتاگون براي اجراي پروژه NGAD قبل از آنكه دشمنان بالقوه و در درجه اول چين ، توانايي هاي مشابه را توسعه دهند ، نياز به بودجه و شجاعت دارد.

ظهور قاتل جنگنده اف - 35 در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2020
گزارش و تحلیل
ظهور قاتل جنگنده اف - 35 در روسیه

در ماه فوریه ، مجله National Interest نوشت که در آینده ، جنگنده های نسل پنجم F-35 Lightning II می توانند نه تنها با پلتفرم های ساخته شده بر اساس هواپیماهای موجود، به عنوان مثال جنگنده های نسل چهارم F-15 Eagle، بلکه همچنین با محصولات طراحی شده در چارچوب پروژه هایی مانند  NGAD تکمیل شوند.

در سپتامبر 2020، ویل روپر، دستیار تدارکات وزیر نیروی هوایی وقت ایالات متحده اظهار داشت كه پنتاگون در شرایط پنهان کاری و در چارچوب برنامه NGAD ، پیش نمونه هواپیمای X را طراحی ، ساخته و حداقل یک بار به آسمان بلند کرده که در واقع هواپیماهای بدون سرنشین یا سرنشین دار نسل جدید  از جمله جنگنده نسل ششم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала